MENEDŻER DS. REKLAMY I WIZERUNKU FIRMY

To unikatowa oferta dla osób chcących znaleźć zatrudnienie na wciąż rozwijającym się rynku usług reklamowych i PR. Proponowany program kształcenia gwarantuje przygotowanie do pracy w agencjach reklamowych i PR, działach marketingu i promocji firm, ale również w organizacjach publicznych i instytucjach kultury. Absolwent studiów będzie także przygotowany do założenia własnej agencji świadczącej usługi w zakresie public relations, reklamy, kontaktów z mediami i kreowania wizerunku firm i osób.

Zajęcia o charakterze wykładów i seminariów, a przede wszystkim warsztatów prowadzone są przez specjalistów – teoretyków (pracowników naukowych) i praktyków (dziennikarzy radiowych i telewizyjnych, plastyków, pracowników agencji reklamowych, rzeczników prasowych).

PROGRAM STUDIÓW

  • 1. Planowanie strategii promocyjnej – marketing zintegrowany
  • 2. Planowanie budżetu kampanii
  • 3. Fundusze europejskie na działania promocyjne
  • 4. Promocja polityczna
  • 5. Promocja regionalna
  • 6. Współpraca z mediami
  • 7. Strategia mediów dla potrzeb działań promocyjnych
  • 8. Tworzenie tekstów promocyjnych
  • 9. Prezentacja
  • 10. Negocjacje
  • 11. Podstawy marketingu
  • 12. Etyka w reklamie
  • 13. Podstawy prawne reklamy i public relations
  • 14. Podstawy kultury języka, retoryki i stylistyki
  • 15. Teoria reklamy i struktura tekstu reklamowego

Część zajęć jest realizowana w systemie e-learningowym. 

  • Tryb studiów: niestacjonarny.
  • Czas trwania: 160 godzin, tj. 2 semestry.
  • Termin składania dokumentów: 20 października 2020 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.
  • Koszt: 1200 zł za semestr, opłata wpisowa: 200 zł.

Wpłaty prosimy dokonywać na poniższy numer konta:

  • PKO BANK POLSKI S.A. O /2 W KATOWICACH UL. WARSZAWSKA 7 
    94 1020 2313 0000 3602 0431 8770
WYMAGANE DOKUMENTY
  • 1) kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
  • 2) potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej 
Zapisz się