Internet to najszybciej rozwijający się kanał marketingowy ze względu na wyniki, jakie osiągają kampanie internetowe oraz coraz doskonalsze techniki mierzalności ich skuteczności, a także szeroki wachlarz możliwości wykorzystania tego medium w działaniach marketingowych. Coraz więcej polskich managerów dostrzega zalety Internetu i wykorzystuje go do budowy właściwego, skutecznego media mix. Procesy budowania marki i sprzedaży za pośrednictwem Internetu mogą być skuteczniejsze, tańsze i efektywniejsze niż w mediach tradycyjnych. Standardowe mechanizmy marketingowe i tradycyjne nastawienie często nie sprawdzają się w kampaniach internetowych. Potrzebne jest właściwe przygotowanie i orientacja się w gąszczu nowych pojęć, mechanizmów i możliwości występujących na etapie publikacji w sieci. Działania w Internecie wymagają ciągłej analizy skuteczności reklamy, aktualizacji formy i treści przekazu.
Studia skierowane są do osób:
PROGRAM STUDIÓW
1. Kreacja form internetowych
2. Rozwój marki w Internecie
3. Metodologia badań internetowych
4. Strategia obecności w Internecie
5. Marketing w wyszukiwarkach
6. YouTube i Mobile – specyfika korzystania z narzędzi
7. Marketing w Social Media, badanie reputacji marki: analiza semantyczna
8. Efektywność działań w Internecie – ocena kampanii, stron WWW i Usability
9. Reklama w Internecie a inne media
10. Planowanie kampanii w Internecie
11. Projekty kampanii i ich ewaluacja
Część zajęć jest realizowana w systemie e-learningowym.
Tryb studiów: niestacjonarny.
Czas trwania: 160 godzin, tj. 2 semestry.
Termin składania dokumentów: 20 października 2022 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.
Koszt: Koszt: 1200 zł za semestr, opłata wpisowa: 200 zł.
Wpłaty prosimy dokonywać na poniższy numer konta:
WYMAGANE DOKUMENTY
1) dyplom ukończenia studiów wyższych
2) potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej
ul. Zamkowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka
+48 33 874 20 80, +48 33 874 54 25
szkola@wste.edu.pl