To unikatowa oferta dla osób chcących znaleźć zatrudnienie na wciąż rozwijającym się rynku usług reklamowych i PR. Proponowany program kształcenia gwarantuje przygotowanie do pracy w agencjach reklamowych i PR, działach marketingu i promocji firm, ale również w organizacjach publicznych i instytucjach kultury. Absolwent studiów będzie także przygotowany do założenia własnej agencji świadczącej usługi w zakresie public relations, reklamy, kontaktów z mediami i kreowania wizerunku firm i osób.
Zajęcia o charakterze wykładów i seminariów, a przede wszystkim warsztatów prowadzone są przez specjalistów – teoretyków (pracowników naukowych) i praktyków (dziennikarzy radiowych i telewizyjnych, plastyków, pracowników agencji reklamowych, rzeczników prasowych).
PROGRAM STUDIÓW
1. Planowanie strategii promocyjnej – marketing zintegrowany
2. Planowanie budżetu kampanii
3. Fundusze europejskie na działania promocyjne
4. Promocja polityczna
5. Promocja regionalna
6. Współpraca z mediami
7. Strategia mediów dla potrzeb działań promocyjnych
8. Tworzenie tekstów promocyjnych
9. Prezentacja
10. Negocjacje
11. Podstawy marketingu
12. Etyka w reklamie
13. Podstawy prawne reklamy i public relations
14. Podstawy kultury języka, retoryki i stylistyki
15. Teoria reklamy i struktura tekstu reklamowego
Część zajęć jest realizowana w systemie e-learningowym.
Tryb studiów: niestacjonarny.
Czas trwania: 160 godzin, tj. 2 semestry.
Termin składania dokumentów: 20 października 2022 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.
Koszt: 1200 zł za semestr, opłata wpisowa: 200 zł.
Wpłaty prosimy dokonywać na poniższy numer konta:
PKO BANK POLSKI S.A. O /2 W KATOWICACH UL. WARSZAWSKA 7
94 1020 2313 0000 3602 0431 8770
WYMAGANE DOKUMENTY
1) kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
2) potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej