RYNEK TURYSTYCZNY W ŚWIETLE TRENDÓW GLOBALNYCH
ZRÓWNOWAŻONY RAJ
RYNEK TURYSTYCZNY W ŚWIETLE TRENDÓW GLOBALNYCH
MARTWY PUNKT
INTEGRACJA POZIOMA I PIONOWA MMŚP
PRZEZ RÓŻOWE OKULARY
RYNEK TURYSTYCZNY W ŚWIETLE TRENDÓW GLOBALNYCH
BLASKI I CIENIE
EWOLUCJA DMO – PERSPEKTYWA POT A ROT-LOT
OPŁATOWY KRAJOBRAZ TURYSTYCZNY
EWOLUCJA DMO – PERSPEKTYWA POT A ROT-LOT
SWOBODA TURYSTYCZNA
EWOLUCJA MODELU KOOPERACJI DMO-JST
KOMPETENCYJNY EDEN TURYSTYCZNY
EWOLUCJA MODELU KOOPERACJI DMO-JST
TROPEM WOLNOŚCI TURYSTYCZNEJ
KOOPERACJA NA LINII JST – MMŚP W STRUKTURZE DMO
TURYSTYCZNE TANGO TRANSFORMACJI
KOOPERACJA NA LINII JST – MMŚP W STRUKTURZE DMO
GRA O TURYSTYCZNY TRON
Opracowano programy specjalistycznych kursów
We współpracy z biznesem opracowano 6 programów specjalistycznych kursów do wdrożenia na WSTiE
Tematyka kursów:
Kurs 1. DESTINATION MANAGEMENT ORGANISATION JAKO LOKALNY ALIANS
Kurs 2. ESG W PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH
Kurs 3. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA OBSZARÓW RECEPCJI TURYSTYCZNEJ
Kurs 4. NARZĘDZIA I MIERNIKI OCENY I CERTYFIKACJI WSPÓŁCZESNEJ TURYSTYKI W PROCESIE KOMERCJALIZACJI OFERTY
Kurs. 5 KONCEPCJE, METODY I NARZĘDZIA PROJEKTOWANIA BIZNESU TURYSTYCZNEGO W OBSZARACH RECEPCJI TURYSTYCZNEJ
Kurs 6. SIECIOWANIE PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH
Realizacja projektu i powstałe w ramach niego produkty pozwoliły między innymi na:
Zespół projektowy jeszcze raz dziękuję wszystkim uczestnikom badań za podzielenie się opiniami, a wszystkim Ekspertom za zaangażowanie się w prace nad poszczególnymi produktami projektu.