Harmonogram szkoleń

Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej

Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)

Grupa I – termin rozpoczęcia – 14.03.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. I

data publikacji: 06.03.2025

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie: Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)

Prowadzący

mgr Paweł Szczyrek

 

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

14.03.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00 – 19.15

3

8 os.

15.03.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

05.04.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

09.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00 – 20.00

4

8 os.

10.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

23.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00– 20.00

4

8 os.

24.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

06.06.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00 – 19.45

3,5

8 os.

07.06.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

20.06.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00 – 19.45

3,5

8 os.

21.06.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

04.07.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00 – 19.45

3,5

8 os.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  1. Content marketing (marketing treści) – wprowadzenie
  • Czym jest content marketing?
    1. content marketing jako technika marketingowa;
    2. content marketing jako strategia;
    3. content marketing jako sposób myślenia i działania.
  • Czym nie jest content marketing?
    1. content marketing vs. reklama;
    2. content marketing vs. marketing nacisku;
    3. content marketing vs. kampania.
  • Marketing treści vs. marketing tradycyjny
    1. kanały tradycyjne vs. kanały cyfrowe;
    2. monolog vs. dialog;
    3. generalizacja vs. personalizacja;
    4. statyczność vs. dynamiczność (dzielenie się).
  • Cele i korzyści stosowania content marketingu w organizacji
    1. content marketing a potencjał organizacji;
    2. content marketing a świadomości marki;
    3. content marketing a zaangażowanie odbiorców;
    4. inbound marketing;
    5. optymalizacja w sieci.
  1. Planowanie wykorzystania treści marketingowych w strategii marketingowej organizacji
  • Analiza strategii marketingowej organizacji
    1. działania marketingowe służące przygotowaniu treści marketingowych;
    2. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – strona internetowa;
    3. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – media społecznościowe i blogi;
    4. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – fora internetowe i grupy dyskusyjne;
    5. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – artykuły prasowe i materiały drukowane;
    6. działania marketingowe stosowane w organizacjach o zbliżonym profilu działalności;
    7. prezentacja strategii marketingowej organizacji.
  • Planowanie działań związanych z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych
    1. diagnoza potrzeb marketingowych organizacji na podstawie przeprowadzonego wywiadu;
    2. identyfikacja docelowych grup odbiorców treści marketingowych;
    3. kanały dystrybucji treści marketingowych;
    4. dobór kanałów dystrybucji do grup docelowych oraz rodzajów treści marketingowych;
    5. tematy do tworzenia treści marketingowych;
    6. zasady tworzenia treści marketingowych w zależności od kanału dystrybucji i grupy docelowej – słowa kluczowe, atrakcyjność i perswazyjność przekazu;
    7. przepisy prawa autorskiego i RODO w zakresie korzystania z utworu;
    8. wewnętrzne i zewnętrzne zasoby organizacji służące do tworzenia treści marketingowych;
    9. zadania, plan i harmonogram działań zespołu zajmującego się opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    10. budżet związany z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    11. wskaźniki efektywności działań w zakresie treści marketingowych.
  1. Przygotowanie treści marketingowych
  • Redagowanie tekstu dostosowanego do kanału dystrybucji
  1. rodzaje tekstów tworzonych dla poszczególnych kanałów dystrybucji;
  2. zasady redagowania i formatowania tekstów w content marketingu;
  3. opracowanie tekstów do wybranych kanałów dystrybucji;
  4. sporządzanie tekstu adekwatnego do kanału dystrybucji na podstawie tekstu źródłowego;
  5. optymalizacja treści dla potrzeb marketingu w wyszukiwarkach;
  6. zasady przygotowania treści zgodnie z obowiązującym standardem WCAG.
  • Opracowywanie materiałów graficznych
  1. rodzaje i źródła materiałów graficznych;
  2. formaty plików graficznych;
  3. scenariusz sesji zdjęciowej;
  4. zasady kompozycji w fotografii marketingowej;
  5. programy do cyfrowej obróbki zdjęć;
  6. dostosowanie pliku graficznego do kanału dystrybucji.
  • Opracowywanie materiałów audiowizualnych
  1. rodzaje materiałów audiowizualnych;
  2. cel materiału audiowizualnego;
  3. scenariusz materiału audiowizualnego;
  4. wytyczne dla wykonawcy materiału audiowizualnego;
  5. zasady przygotowania materiałów audiowizualnych zgodnie ze standardem WCAG.
  1. Dystrybuowanie treści marketingowych
  • Publikowanie treści marketingowych
  1. proste strony internetowe – landing pages;
  2. znaczniki HTML oraz CSS według standardu W3C;
  3. systemy zarządzania treścią (CMS);
  4. systemy sprzedażowe (e-commerce);
  5. proces automatyzacji marketingu.
  • Monitorowanie efektów wdrożenia treści marketingowych
  1. programy do monitorowania ruchu w Internecie;
  2. dobór narzędzi monitorujących ruch w Internecie do kanału dystrybucji;
  3. narzędzia umożliwiające przeszukiwanie mediów społecznościowych;
  4. analiza i ocena treści pod kątem zaangażowania użytkowników;
  5. optymalizacja treści marketingowych.

Pobierz harmonogram

Grupa II – termin rozpoczęcia – 26.03.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. I

data publikacji: 10.03.2025

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie: Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)

Prowadzący

mgr Paweł Szczyrek

 

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

26.03.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

02.04.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

09.04.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

23.04.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

30.04.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

07.05.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

14.05.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

04.06.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

11.06.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

25.06.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

02.07.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

09.45 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 30 min.

8 os.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  1. Content marketing (marketing treści) – wprowadzenie
  • Czym jest content marketing?
    1. content marketing jako technika marketingowa;
    2. content marketing jako strategia;
    3. content marketing jako sposób myślenia i działania.
  • Czym nie jest content marketing?
    1. content marketing vs. reklama;
    2. content marketing vs. marketing nacisku;
    3. content marketing vs. kampania.
  • Marketing treści vs. marketing tradycyjny
    1. kanały tradycyjne vs. kanały cyfrowe;
    2. monolog vs. dialog;
    3. generalizacja vs. personalizacja;
    4. statyczność vs. dynamiczność (dzielenie się).
  • Cele i korzyści stosowania content marketingu w organizacji
    1. content marketing a potencjał organizacji;
    2. content marketing a świadomości marki;
    3. content marketing a zaangażowanie odbiorców;
    4. inbound marketing;
    5. optymalizacja w sieci.
  1. Planowanie wykorzystania treści marketingowych w strategii marketingowej organizacji
  • Analiza strategii marketingowej organizacji
    1. działania marketingowe służące przygotowaniu treści marketingowych;
    2. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – strona internetowa;
    3. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – media społecznościowe i blogi;
    4. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – fora internetowe i grupy dyskusyjne;
    5. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – artykuły prasowe i materiały drukowane;
    6. działania marketingowe stosowane w organizacjach o zbliżonym profilu działalności;
    7. prezentacja strategii marketingowej organizacji.
  • Planowanie działań związanych z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych
    1. diagnoza potrzeb marketingowych organizacji na podstawie przeprowadzonego wywiadu;
    2. identyfikacja docelowych grup odbiorców treści marketingowych;
    3. kanały dystrybucji treści marketingowych;
    4. dobór kanałów dystrybucji do grup docelowych oraz rodzajów treści marketingowych;
    5. tematy do tworzenia treści marketingowych;
    6. zasady tworzenia treści marketingowych w zależności od kanału dystrybucji i grupy docelowej – słowa kluczowe, atrakcyjność i perswazyjność przekazu;
    7. przepisy prawa autorskiego i RODO w zakresie korzystania z utworu;
    8. wewnętrzne i zewnętrzne zasoby organizacji służące do tworzenia treści marketingowych;
    9. zadania, plan i harmonogram działań zespołu zajmującego się opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    10. budżet związany z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    11. wskaźniki efektywności działań w zakresie treści marketingowych.

      Przygotowanie treści marketingowych

  • Redagowanie tekstu dostosowanego do kanału dystrybucji
  1. rodzaje tekstów tworzonych dla poszczególnych kanałów dystrybucji;
  2. zasady redagowania i formatowania tekstów w content marketingu;
  3. opracowanie tekstów do wybranych kanałów dystrybucji;
  4. sporządzanie tekstu adekwatnego do kanału dystrybucji na podstawie tekstu źródłowego;
  5. optymalizacja treści dla potrzeb marketingu w wyszukiwarkach;
  6. zasady przygotowania treści zgodnie z obowiązującym standardem WCAG.
  • Opracowywanie materiałów graficznych
  1. rodzaje i źródła materiałów graficznych;
  2. formaty plików graficznych;
  3. scenariusz sesji zdjęciowej;
  4. zasady kompozycji w fotografii marketingowej;
  5. programy do cyfrowej obróbki zdjęć;
  6. dostosowanie pliku graficznego do kanału dystrybucji.
  • Opracowywanie materiałów audiowizualnych
  1. rodzaje materiałów audiowizualnych;
  2. cel materiału audiowizualnego;
  3. scenariusz materiału audiowizualnego;
  4. wytyczne dla wykonawcy materiału audiowizualnego;
  5. zasady przygotowania materiałów audiowizualnych zgodnie ze standardem WCAG.
  1. Dystrybuowanie treści marketingowych
  • Publikowanie treści marketingowych
  1. proste strony internetowe – landing pages;
  2. znaczniki HTML oraz CSS według standardu W3C;
  3. systemy zarządzania treścią (CMS);
  4. systemy sprzedażowe (e-commerce);
  5. proces automatyzacji marketingu.
  • Monitorowanie efektów wdrożenia treści marketingowych
  1. programy do monitorowania ruchu w Internecie;
  2. dobór narzędzi monitorujących ruch w Internecie do kanału dystrybucji;
  3. narzędzia umożliwiające przeszukiwanie mediów społecznościowych;
  4. analiza i ocena treści pod kątem zaangażowania użytkowników;
  5. optymalizacja treści marketingowych.

 

Pobierz harmonogram

Grupa III – termin rozpoczęcia – 25.04.2025  – REKRUTACJA TRWA

Grupa IV – termin rozpoczęcia – 23.07.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Grupa V – termin rozpoczęcia – 05.07.2025  – REKRUTACJA TRWA

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem CRM

Grupa I – termin rozpoczęcia – 28.03.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Grupa II – termin rozpoczęcia – 14.04.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Grupa III – termin rozpoczęcia – 12.04.2025  – REKRUTACJA TRWA

Grupa IV – termin rozpoczęcia – 20.06.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Grupa V – termin rozpoczęcia – 12.09.2025  – REKRUTACJA TRWA

Zarządzanie zrównoważonym rozwojem miasta w kontekście Smart City

Grupa I – termin rozpoczęcia – 19.03.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. I

data publikacji: 10.03.2025

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Zarządzanie zrównoważonym rozwojem miasta w kontekście Smart City

Prowadzący

dr Arkadiusz Niedziółka

 

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

19.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 14.30

7

8 os.

20.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 14.30

7

8 os.

27.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.15

8

8 os.

28.08.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.15

8

8 os.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  • Wprowadzenie
    1. urbanistyczne, historyczno-administracyjne i demograficzne podstawy powstawania ośrodków miejskich;
    2. społeczne, gospodarcze i kulturowe podstawy rozwoju miast.
  • Geneza koncepcji zrównoważonego rozwoju
    1. kryzys ekologiczny lat 60. XX wieku;
    2. raporty dla Klubu Rzymskiego;
    3. „Nasza wspólna przyszłość” – raport Brundtland;
    4. Szczyt Ziemi  w Rio (1992) – założenia Agendy 21;
    5. Implementacyjny plan działań  z Johannesburga (2002)
    6. „Przyszłość jakiej chcemy” (2012);
  1. Nowa Agenda na rzecz Zrównoważonego Rozwoju do 2030 roku.
  • Podstawy zrównoważonego rozwoju miasta
    1. aksjologia zrównoważonego rozwoju;
    2. ład zintegrowany;
  • Koncepcja Smart City
    1. definicje i obszary smart;
    2. wdrażanie idei Smart City;
    3. pokonywanie barier w procesie wdrażania Smart City – przykłady dobrych praktyk.
  • Zarządzanie smart wspólnotą – wybrane aspekty
    1. zarządzanie przez rezultaty;
    2. budżet zadaniowy, kontrola zarządcza, partycypacja społeczna;
    3. e-administracja;
    4. systemy informatyczne w JST
  • Mieszkańcy gminy jako czynnik zrównoważonego rozwoju Smart City
    1. kapitał ludzki;
    2. kapitał społeczny;
    3. kapitał kreatywny;
    4. innowacje społeczne;
    5. koncepcja łańcucha wartości dodanej w sektorze edukacji;
    6. budowanie partnerstw z wykorzystaniem teorii interesariuszy.
  • Edukacja dla zrównoważonego rozwoju
    1. edukacja dla bezpieczeństwa i kształtowanie kultury bezpieczeństwa;
    2. edukacja dla demokracji;
    3. edukacja ekologiczna i kształtowanie świadomości i kultury ekologicznej;
    4. dziedzictwo kulturowe i jego ochrona dla zrównoważonego rozwoju;
    5. kształtowanie kompetencji społeczeństwa przyszłości w perspektywie rozwoju przemysłu 4.0 i społeczeństwa 4.0.
  • Monitorowanie, planowanie i prognozowanie zrównoważonego rozwoju miasta
    1. metody i narzędzia;
    2. wskaźniki;
    3. zarządzanie ryzykiem.

Pobierz harmonogram

Grupa II – termin rozpoczęcia – 17.04.2025  – REKRUTACJA TRWA

Grupa III – termin rozpoczęcia – 12.06.2025  – REKRUTACJA TRWA

Kompetencje społeczne

Grupa I – termin rozpoczęcia – 13.03.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. I

data publikacji: 06.03.2025

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta
Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii
Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu
FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu
„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania
Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os.
Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia
Szkolenie: Kompetencje społeczne

Prowadzący
Mgr Magdalena Bielenin

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

13.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

11.00 – 13.15 i 13.30 – 15.00

5

8 os.

21.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

11.00 – 13.15 i 13.30 – 15.00

5

8 os.

27.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

11.00 – 13.15 i 13.30 – 15.00

5

8 os.

31.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

11.00 – 13.15 i 13.30 – 15.00

5

8 os.

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  • Komunikacja interpersonalna
    1. podstawowe zasady komunikacji;
    2. kanały komunikacyjne – komunikacja pośrednia i bezpośrednia;
    3. bariery w komunikacji;
    4. aktywne słuchanie jako podstawowe narzędzie w komunikacji interpersonalnej;
    5. rodzaje pytań, sposoby zadawania pytań;
    6. komunikat „ja” w wypowiedzi;
    7. informacja zwrotna;
    8. zaproszenia do rozmowy („otwieracze” ).
  • Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
    1. plan wypowiedzi i pierwsze wrażenie;
    2. dobieranie treści i sposobu mówienia do celu i odbiorców;
    3. planowanie treści prezentacji, zastosowanie przykładów (historii);
    4. wykorzystanie emocji i budowanie dramaturgii wystąpienia;
    5. mowa ciała a spójność komunikatu;
    6. kontakt ze słuchaczami;
    7. korzystanie z różnych technik i mediów prezentacyjnych;
    8. radzenie sobie z tremą podczas wystąpień.
  • Zarządzanie sobą w czasie
    1. cel jako podstawa działania;
    2. priorytetyzacja zadań;
    3. techniki planowania działań w czasie;
    4. optymalne wykorzystanie energii w ciągu dnia;
    5. bariery – co najczęściej przeszkadza w zarządzaniu czasem;
    6. asertywność i delegowanie zadań w zarządzaniu czasem;
    7. pochłaniacze i złodzieje czasu;
    8. koncentracja i redukowanie stresu a efektywność działania;
    9. balans życiowy i efektywny odpoczynek;
    10. typ osobowości a wyzwania w zarządzaniu czasem.
  • Zarządzanie stresem
  1. natura i źródła stresu;
  2. walka, poddanie się, radzenie sobie, zarządzanie;
  3. metody i techniki radzenia sobie ze stresem;
  4. praca z ciałem – masaż, relaksacja;
  5. praca z umysłem – wizualizacja, medytacja, trening autogenny, body scan;
  6. praca z przekonaniami;
  • Kompetencje przywódcze
    1. przywództwo a zarządzanie;
    2. style przywództwa;
    3. cechy przywódcy;
    4. budowanie autorytetu lidera;
    5. czynniki osłabiające autorytet;
    6. inteligencja emocjonalna w przywództwie;
    7. zarządzanie zespołem;
    8. role zespołowe.
  • Asertywność
    1. ja jestem OK – ty jesteś OK;
    2. prawa człowieka wg Fensterheima;
    3. rodzaje zachowań: uległe, agresywne, asertywne;
    4. asertywne „nie”;
    5. umiejętność przyjmowania i generowania krytyki;
    6. umiejętność przyjmowania i generowania pochwały;
    7. asertywność w różnych sytuacjach życiowych.
  • Empatia i budowanie relacji
    1. mój – twój punkt widzenia;
    2. sztuka budowania relacji z innymi;
    3. ja w oczach innych ludzi;
    4. wszyscy jesteśmy podobni w tym, że się różnimy – potęga różnorodności;
    5. to, co dostrzegasz w innych, jest w Tobie – zasada lustra;
    6. inne mechanizmy mające wpływ na relacje z innymi.
  • Zarządzanie emocjami
    1. źródła, rola i zadania emocji;
    2. rodzaje emocji;
    3. co czuję, co myślę, co robię – gra ucząca rozróżniania myśli, uczuć i zachowań;
    4. mindfulness – świadome rozpoznawanie i nazywanie emocji własnych;
    5. efekty ukrywania (nieczucia) emocji.
  • Komunikacja interpersonalna
    1. podstawowe zasady komunikacji;
    2. kanały komunikacyjne – komunikacja pośrednia i bezpośrednia;
    3. bariery w komunikacji;
    4. aktywne słuchanie jako podstawowe narzędzie w komunikacji interpersonalnej;
    5. rodzaje pytań, sposoby zadawania pytań;
    6. komunikat „ja” w wypowiedzi;
    7. informacja zwrotna;
    8. zaproszenia do rozmowy („otwieracze” ).
  • Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
    1. plan wypowiedzi i pierwsze wrażenie;
    2. dobieranie treści i sposobu mówienia do celu i odbiorców;
    3. planowanie treści prezentacji, zastosowanie przykładów (historii);
    4. wykorzystanie emocji i budowanie dramaturgii wystąpienia;
    5. mowa ciała a spójność komunikatu;
    6. kontakt ze słuchaczami;
    7. korzystanie z różnych technik i mediów prezentacyjnych;
    8. radzenie sobie z tremą podczas wystąpień.
  • Zarządzanie sobą w czasie
    1. cel jako podstawa działania;
    2. priorytetyzacja zadań;
    3. techniki planowania działań w czasie;
    4. optymalne wykorzystanie energii w ciągu dnia;
    5. bariery – co najczęściej przeszkadza w zarządzaniu czasem;
    6. asertywność i delegowanie zadań w zarządzaniu czasem;
    7. pochłaniacze i złodzieje czasu;
    8. koncentracja i redukowanie stresu a efektywność działania;
    9. balans życiowy i efektywny odpoczynek;
    10. typ osobowości a wyzwania w zarządzaniu czasem.
  • Zarządzanie stresem
  1. natura i źródła stresu;
  2. walka, poddanie się, radzenie sobie, zarządzanie;
  3. metody i techniki radzenia sobie ze stresem;
  4. praca z ciałem – masaż, relaksacja;
  5. praca z umysłem – wizualizacja, medytacja, trening autogenny, body scan;
  6. praca z przekonaniami;
  • Kompetencje przywódcze
    1. przywództwo a zarządzanie;
    2. style przywództwa;
    3. cechy przywódcy;
    4. budowanie autorytetu lidera;
    5. czynniki osłabiające autorytet;
    6. inteligencja emocjonalna w przywództwie;
    7. zarządzanie zespołem;
    8. role zespołowe.
  • Asertywność
    1. ja jestem OK – ty jesteś OK;
    2. prawa człowieka wg Fensterheima;
    3. rodzaje zachowań: uległe, agresywne, asertywne;
    4. asertywne „nie”;
    5. umiejętność przyjmowania i generowania krytyki;
    6. umiejętność przyjmowania i generowania pochwały;
    7. asertywność w różnych sytuacjach życiowych.
  • Empatia i budowanie relacji
    1. mój – twój punkt widzenia;
    2. sztuka budowania relacji z innymi;
    3. ja w oczach innych ludzi;
    4. wszyscy jesteśmy podobni w tym, że się różnimy – potęga różnorodności;
    5. to, co dostrzegasz w innych, jest w Tobie – zasada lustra;
    6. inne mechanizmy mające wpływ na relacje z innymi.
  • Zarządzanie emocjami
    1. źródła, rola i zadania emocji;
    2. rodzaje emocji;
    3. co czuję, co myślę, co robię – gra ucząca rozróżniania myśli, uczuć i zachowań;
    4. mindfulness – świadome rozpoznawanie i nazywanie emocji własnych;
    5. efekty ukrywania (nieczucia) emocji.

 

Pobierz harmonogram

Grupa II – termin rozpoczęcia – 04.04.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Techniki sprzedaży

Grupa I – termin rozpoczęcia – 03.04.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Grupa II – termin rozpoczęcia – 10.04.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Grupa III – termin rozpoczęcia – 25.04.2025  – REKRUTACJA TRWA

Grupa III – termin rozpoczęcia – 25.04.2025  – REKRUTACJA TRWA

Grupa IV – termin rozpoczęcia – 05.06.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Grupa V – termin rozpoczęcia – 04.06.2025  – REKRUTACJA TRWA

Ochrona danych osobowych