Harmonogram szkoleń

Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej

Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)

Grupa I – termin rozpoczęcia – 14.03.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. I

data publikacji: 06.03.2025

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie: Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)

Prowadzący

mgr Paweł Szczyrek

 

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

14.03.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00 – 19.15

3

8 os.

15.03.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

05.04.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

09.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00 – 20.00

4

8 os.

10.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

23.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00– 20.00

4

8 os.

24.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

06.06.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00 – 19.45

3,5

8 os.

07.06.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

20.06.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00 – 19.45

3,5

8 os.

21.06.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

08.30 – 11.30 i 11.45 – 14.45

8

8 os.

04.07.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

17.00 – 19.45

3,5

8 os.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  1. Content marketing (marketing treści) – wprowadzenie
  • Czym jest content marketing?
    1. content marketing jako technika marketingowa;
    2. content marketing jako strategia;
    3. content marketing jako sposób myślenia i działania.
  • Czym nie jest content marketing?
    1. content marketing vs. reklama;
    2. content marketing vs. marketing nacisku;
    3. content marketing vs. kampania.
  • Marketing treści vs. marketing tradycyjny
    1. kanały tradycyjne vs. kanały cyfrowe;
    2. monolog vs. dialog;
    3. generalizacja vs. personalizacja;
    4. statyczność vs. dynamiczność (dzielenie się).
  • Cele i korzyści stosowania content marketingu w organizacji
    1. content marketing a potencjał organizacji;
    2. content marketing a świadomości marki;
    3. content marketing a zaangażowanie odbiorców;
    4. inbound marketing;
    5. optymalizacja w sieci.
  1. Planowanie wykorzystania treści marketingowych w strategii marketingowej organizacji
  • Analiza strategii marketingowej organizacji
    1. działania marketingowe służące przygotowaniu treści marketingowych;
    2. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – strona internetowa;
    3. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – media społecznościowe i blogi;
    4. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – fora internetowe i grupy dyskusyjne;
    5. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – artykuły prasowe i materiały drukowane;
    6. działania marketingowe stosowane w organizacjach o zbliżonym profilu działalności;
    7. prezentacja strategii marketingowej organizacji.
  • Planowanie działań związanych z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych
    1. diagnoza potrzeb marketingowych organizacji na podstawie przeprowadzonego wywiadu;
    2. identyfikacja docelowych grup odbiorców treści marketingowych;
    3. kanały dystrybucji treści marketingowych;
    4. dobór kanałów dystrybucji do grup docelowych oraz rodzajów treści marketingowych;
    5. tematy do tworzenia treści marketingowych;
    6. zasady tworzenia treści marketingowych w zależności od kanału dystrybucji i grupy docelowej – słowa kluczowe, atrakcyjność i perswazyjność przekazu;
    7. przepisy prawa autorskiego i RODO w zakresie korzystania z utworu;
    8. wewnętrzne i zewnętrzne zasoby organizacji służące do tworzenia treści marketingowych;
    9. zadania, plan i harmonogram działań zespołu zajmującego się opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    10. budżet związany z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    11. wskaźniki efektywności działań w zakresie treści marketingowych.
  1. Przygotowanie treści marketingowych
  • Redagowanie tekstu dostosowanego do kanału dystrybucji
  1. rodzaje tekstów tworzonych dla poszczególnych kanałów dystrybucji;
  2. zasady redagowania i formatowania tekstów w content marketingu;
  3. opracowanie tekstów do wybranych kanałów dystrybucji;
  4. sporządzanie tekstu adekwatnego do kanału dystrybucji na podstawie tekstu źródłowego;
  5. optymalizacja treści dla potrzeb marketingu w wyszukiwarkach;
  6. zasady przygotowania treści zgodnie z obowiązującym standardem WCAG.
  • Opracowywanie materiałów graficznych
  1. rodzaje i źródła materiałów graficznych;
  2. formaty plików graficznych;
  3. scenariusz sesji zdjęciowej;
  4. zasady kompozycji w fotografii marketingowej;
  5. programy do cyfrowej obróbki zdjęć;
  6. dostosowanie pliku graficznego do kanału dystrybucji.
  • Opracowywanie materiałów audiowizualnych
  1. rodzaje materiałów audiowizualnych;
  2. cel materiału audiowizualnego;
  3. scenariusz materiału audiowizualnego;
  4. wytyczne dla wykonawcy materiału audiowizualnego;
  5. zasady przygotowania materiałów audiowizualnych zgodnie ze standardem WCAG.
  1. Dystrybuowanie treści marketingowych
  • Publikowanie treści marketingowych
  1. proste strony internetowe – landing pages;
  2. znaczniki HTML oraz CSS według standardu W3C;
  3. systemy zarządzania treścią (CMS);
  4. systemy sprzedażowe (e-commerce);
  5. proces automatyzacji marketingu.
  • Monitorowanie efektów wdrożenia treści marketingowych
  1. programy do monitorowania ruchu w Internecie;
  2. dobór narzędzi monitorujących ruch w Internecie do kanału dystrybucji;
  3. narzędzia umożliwiające przeszukiwanie mediów społecznościowych;
  4. analiza i ocena treści pod kątem zaangażowania użytkowników;
  5. optymalizacja treści marketingowych.

Pobierz harmonogram

Grupa II – termin rozpoczęcia – 26.03.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. II

data publikacji: 10.03.2025

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie: Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)

Prowadzący

mgr Paweł Szczyrek

 

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

26.03.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

02.04.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

09.04.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

23.04.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

30.04.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

07.05.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

14.05.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

04.06.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

11.06.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

25.06.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

10.00 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 15 min.

8 os.

02.07.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

09.45 – 12.15
i 12.30 – 15.00

6 h 30 min.

8 os.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  1. Content marketing (marketing treści) – wprowadzenie
  • Czym jest content marketing?
    1. content marketing jako technika marketingowa;
    2. content marketing jako strategia;
    3. content marketing jako sposób myślenia i działania.
  • Czym nie jest content marketing?
    1. content marketing vs. reklama;
    2. content marketing vs. marketing nacisku;
    3. content marketing vs. kampania.
  • Marketing treści vs. marketing tradycyjny
    1. kanały tradycyjne vs. kanały cyfrowe;
    2. monolog vs. dialog;
    3. generalizacja vs. personalizacja;
    4. statyczność vs. dynamiczność (dzielenie się).
  • Cele i korzyści stosowania content marketingu w organizacji
    1. content marketing a potencjał organizacji;
    2. content marketing a świadomości marki;
    3. content marketing a zaangażowanie odbiorców;
    4. inbound marketing;
    5. optymalizacja w sieci.
  1. Planowanie wykorzystania treści marketingowych w strategii marketingowej organizacji
  • Analiza strategii marketingowej organizacji
    1. działania marketingowe służące przygotowaniu treści marketingowych;
    2. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – strona internetowa;
    3. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – media społecznościowe i blogi;
    4. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – fora internetowe i grupy dyskusyjne;
    5. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – artykuły prasowe i materiały drukowane;
    6. działania marketingowe stosowane w organizacjach o zbliżonym profilu działalności;
    7. prezentacja strategii marketingowej organizacji.
  • Planowanie działań związanych z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych
    1. diagnoza potrzeb marketingowych organizacji na podstawie przeprowadzonego wywiadu;
    2. identyfikacja docelowych grup odbiorców treści marketingowych;
    3. kanały dystrybucji treści marketingowych;
    4. dobór kanałów dystrybucji do grup docelowych oraz rodzajów treści marketingowych;
    5. tematy do tworzenia treści marketingowych;
    6. zasady tworzenia treści marketingowych w zależności od kanału dystrybucji i grupy docelowej – słowa kluczowe, atrakcyjność i perswazyjność przekazu;
    7. przepisy prawa autorskiego i RODO w zakresie korzystania z utworu;
    8. wewnętrzne i zewnętrzne zasoby organizacji służące do tworzenia treści marketingowych;
    9. zadania, plan i harmonogram działań zespołu zajmującego się opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    10. budżet związany z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    11. wskaźniki efektywności działań w zakresie treści marketingowych.

      Przygotowanie treści marketingowych

  • Redagowanie tekstu dostosowanego do kanału dystrybucji
  1. rodzaje tekstów tworzonych dla poszczególnych kanałów dystrybucji;
  2. zasady redagowania i formatowania tekstów w content marketingu;
  3. opracowanie tekstów do wybranych kanałów dystrybucji;
  4. sporządzanie tekstu adekwatnego do kanału dystrybucji na podstawie tekstu źródłowego;
  5. optymalizacja treści dla potrzeb marketingu w wyszukiwarkach;
  6. zasady przygotowania treści zgodnie z obowiązującym standardem WCAG.
  • Opracowywanie materiałów graficznych
  1. rodzaje i źródła materiałów graficznych;
  2. formaty plików graficznych;
  3. scenariusz sesji zdjęciowej;
  4. zasady kompozycji w fotografii marketingowej;
  5. programy do cyfrowej obróbki zdjęć;
  6. dostosowanie pliku graficznego do kanału dystrybucji.
  • Opracowywanie materiałów audiowizualnych
  1. rodzaje materiałów audiowizualnych;
  2. cel materiału audiowizualnego;
  3. scenariusz materiału audiowizualnego;
  4. wytyczne dla wykonawcy materiału audiowizualnego;
  5. zasady przygotowania materiałów audiowizualnych zgodnie ze standardem WCAG.
  1. Dystrybuowanie treści marketingowych
  • Publikowanie treści marketingowych
  1. proste strony internetowe – landing pages;
  2. znaczniki HTML oraz CSS według standardu W3C;
  3. systemy zarządzania treścią (CMS);
  4. systemy sprzedażowe (e-commerce);
  5. proces automatyzacji marketingu.
  • Monitorowanie efektów wdrożenia treści marketingowych
  1. programy do monitorowania ruchu w Internecie;
  2. dobór narzędzi monitorujących ruch w Internecie do kanału dystrybucji;
  3. narzędzia umożliwiające przeszukiwanie mediów społecznościowych;
  4. analiza i ocena treści pod kątem zaangażowania użytkowników;
  5. optymalizacja treści marketingowych.

 

Pobierz harmonogram

Grupa III – termin rozpoczęcia – 16.05.2025  – REKRUTACJA TRWA

Grupa IV – termin rozpoczęcia – 23.07.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. IV

data publikacji: 16.04.2025

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie: Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)

Prowadzący

mgr Paweł Szczyrek

data publikacji: 10.03.2025

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

23.07.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

07:20 – 9:35
i 9:50 – 12:05

6 h

8 os.

30.07.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

07:20 – 9:35
i 9:50 – 12:05

6 h

8 os.

06.08.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

07:20 – 9:35
i 9:50 – 12:05

6 h

8 os.

27.08.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

07:20 – 9:35
i 9:50 – 12:05

6 h

8 os.

03.09.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

07:20 – 9:35
i 9:50 – 12:05

6 h

8 os.

10.09.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

07:20 – 9:35
i 9:50 – 12:05

6 h

8 os.

24.09.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

07:20 – 9:35
i 9:50 – 12:05

6 h

8 os.

01.10.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

07:20 – 9:35
i 9:50 – 12:05

6 h

8 os.

08.10.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

07:20 – 9:35
i 9:50 – 12:05

6 h

8 os.

22.10.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

07:20 – 9:35
i 9:50 – 12:05

6 h

8 os.

29.10.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

09:00– 12:00

4 h

8 os.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  1. Content marketing (marketing treści) – wprowadzenie
  • Czym jest content marketing?
    1. content marketing jako technika marketingowa;
    2. content marketing jako strategia;
    3. content marketing jako sposób myślenia i działania.
  • Czym nie jest content marketing?
    1. content marketing vs. reklama;
    2. content marketing vs. marketing nacisku;
    3. content marketing vs. kampania.
  • Marketing treści vs. marketing tradycyjny
    1. kanały tradycyjne vs. kanały cyfrowe;
    2. monolog vs. dialog;
    3. generalizacja vs. personalizacja;
    4. statyczność vs. dynamiczność (dzielenie się).
  • Cele i korzyści stosowania content marketingu w organizacji
    1. content marketing a potencjał organizacji;
    2. content marketing a świadomości marki;
    3. content marketing a zaangażowanie odbiorców;
    4. inbound marketing;
    5. optymalizacja w sieci.
  1. Planowanie wykorzystania treści marketingowych w strategii marketingowej organizacji
  • Analiza strategii marketingowej organizacji
    1. działania marketingowe służące przygotowaniu treści marketingowych;
    2. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – strona internetowa;
    3. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – media społecznościowe i blogi;
    4. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – fora internetowe i grupy dyskusyjne;
    5. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – artykuły prasowe i materiały drukowane;
    6. działania marketingowe stosowane w organizacjach o zbliżonym profilu działalności;
    7. prezentacja strategii marketingowej organizacji.
  • Planowanie działań związanych z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych
    1. diagnoza potrzeb marketingowych organizacji na podstawie przeprowadzonego wywiadu;
    2. identyfikacja docelowych grup odbiorców treści marketingowych;
    3. kanały dystrybucji treści marketingowych;
    4. dobór kanałów dystrybucji do grup docelowych oraz rodzajów treści marketingowych;
    5. tematy do tworzenia treści marketingowych;
    6. zasady tworzenia treści marketingowych w zależności od kanału dystrybucji i grupy docelowej – słowa kluczowe, atrakcyjność i perswazyjność przekazu;
    7. przepisy prawa autorskiego i RODO w zakresie korzystania z utworu;
    8. wewnętrzne i zewnętrzne zasoby organizacji służące do tworzenia treści marketingowych;
    9. zadania, plan i harmonogram działań zespołu zajmującego się opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    10. budżet związany z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    11. wskaźniki efektywności działań w zakresie treści marketingowych.
  1. Przygotowanie treści marketingowych
  • Redagowanie tekstu dostosowanego do kanału dystrybucji
  1. rodzaje tekstów tworzonych dla poszczególnych kanałów dystrybucji;
  2. zasady redagowania i formatowania tekstów w content marketingu;
  3. opracowanie tekstów do wybranych kanałów dystrybucji;
  4. sporządzanie tekstu adekwatnego do kanału dystrybucji na podstawie tekstu źródłowego;
  5. optymalizacja treści dla potrzeb marketingu w wyszukiwarkach;
  6. zasady przygotowania treści zgodnie z obowiązującym standardem WCAG.
  • Opracowywanie materiałów graficznych
  1. rodzaje i źródła materiałów graficznych;
  2. formaty plików graficznych;
  3. scenariusz sesji zdjęciowej;
  4. zasady kompozycji w fotografii marketingowej;
  5. programy do cyfrowej obróbki zdjęć;
  6. dostosowanie pliku graficznego do kanału dystrybucji.
  • Opracowywanie materiałów audiowizualnych
  1. rodzaje materiałów audiowizualnych;
  2. cel materiału audiowizualnego;
  3. scenariusz materiału audiowizualnego;
  4. wytyczne dla wykonawcy materiału audiowizualnego;
  5. zasady przygotowania materiałów audiowizualnych zgodnie ze standardem WCAG.
  1. Dystrybuowanie treści marketingowych
  • Publikowanie treści marketingowych
  1. proste strony internetowe – landing pages;
  2. znaczniki HTML oraz CSS według standardu W3C;
  3. systemy zarządzania treścią (CMS);
  4. systemy sprzedażowe (e-commerce);
  5. proces automatyzacji marketingu.
  • Monitorowanie efektów wdrożenia treści marketingowych
  1. programy do monitorowania ruchu w Internecie;
  2. dobór narzędzi monitorujących ruch w Internecie do kanału dystrybucji;
  3. narzędzia umożliwiające przeszukiwanie mediów społecznościowych;
  4. analiza i ocena treści pod kątem zaangażowania użytkowników;
  5. optymalizacja treści marketingowych.
  6.  

Pobierz harmonogram

Grupa IV – termin rozpoczęcia – 23.07.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. V

data publikacji: 16.04.2025

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie: Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)

Prowadzący

mgr Paweł Szczyrek

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

23.07.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

12:15 – 14:30
i 14:45 – 17:00

6 h

8 os.

30.07.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

12:15 – 14:30
i 14:45 – 17:00

6 h

8 os.

06.08.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

12:15 – 14:30
i 14:45 – 17:00

6 h

8 os.

27.08.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

12:15 – 14:30
i 14:45 – 17:00

6 h

8 os.

03.09.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

12:15 – 14:30
i 14:45 – 17:00

6 h

8 os.

10.09.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

12:15 – 14:30
i 14:45 – 17:00

6 h

8 os.

24.09.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

12:15 – 14:30
i 14:45 – 17:00

6 h

8 os.

01.10.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

12:15 – 14:30
i 14:45 – 17:00

6 h

8 os.

08.10.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

12:15 – 14:30
i 14:45 – 17:00

6 h

8 os.

22.10.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

12:15 – 14:30
i 14:45 – 17:00

6 h

8 os.

29.10.2025

Sala Konferencyjna Starostwa Powiatowego w Miechowie, ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów

12:15 – 15:15

4 h

8 os.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  1. Content marketing (marketing treści) – wprowadzenie
  • Czym jest content marketing?
    1. content marketing jako technika marketingowa;
    2. content marketing jako strategia;
    3. content marketing jako sposób myślenia i działania.
  • Czym nie jest content marketing?
    1. content marketing vs. reklama;
    2. content marketing vs. marketing nacisku;
    3. content marketing vs. kampania.
  • Marketing treści vs. marketing tradycyjny
    1. kanały tradycyjne vs. kanały cyfrowe;
    2. monolog vs. dialog;
    3. generalizacja vs. personalizacja;
    4. statyczność vs. dynamiczność (dzielenie się).
  • Cele i korzyści stosowania content marketingu w organizacji
    1. content marketing a potencjał organizacji;
    2. content marketing a świadomości marki;
    3. content marketing a zaangażowanie odbiorców;
    4. inbound marketing;
    5. optymalizacja w sieci.
  1. Planowanie wykorzystania treści marketingowych w strategii marketingowej organizacji
  • Analiza strategii marketingowej organizacji
    1. działania marketingowe służące przygotowaniu treści marketingowych;
    2. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – strona internetowa;
    3. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – media społecznościowe i blogi;
    4. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – fora internetowe i grupy dyskusyjne;
    5. narzędzia marketingowe stosowane w organizacji – artykuły prasowe i materiały drukowane;
    6. działania marketingowe stosowane w organizacjach o zbliżonym profilu działalności;
    7. prezentacja strategii marketingowej organizacji.
  • Planowanie działań związanych z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych
    1. diagnoza potrzeb marketingowych organizacji na podstawie przeprowadzonego wywiadu;
    2. identyfikacja docelowych grup odbiorców treści marketingowych;
    3. kanały dystrybucji treści marketingowych;
    4. dobór kanałów dystrybucji do grup docelowych oraz rodzajów treści marketingowych;
    5. tematy do tworzenia treści marketingowych;
    6. zasady tworzenia treści marketingowych w zależności od kanału dystrybucji i grupy docelowej – słowa kluczowe, atrakcyjność i perswazyjność przekazu;
    7. przepisy prawa autorskiego i RODO w zakresie korzystania z utworu;
    8. wewnętrzne i zewnętrzne zasoby organizacji służące do tworzenia treści marketingowych;
    9. zadania, plan i harmonogram działań zespołu zajmującego się opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    10. budżet związany z opracowaniem i dystrybucją treści marketingowych;
    11. wskaźniki efektywności działań w zakresie treści marketingowych.
  1. Przygotowanie treści marketingowych
  • Redagowanie tekstu dostosowanego do kanału dystrybucji
  1. rodzaje tekstów tworzonych dla poszczególnych kanałów dystrybucji;
  2. zasady redagowania i formatowania tekstów w content marketingu;
  3. opracowanie tekstów do wybranych kanałów dystrybucji;
  4. sporządzanie tekstu adekwatnego do kanału dystrybucji na podstawie tekstu źródłowego;
  5. optymalizacja treści dla potrzeb marketingu w wyszukiwarkach;
  6. zasady przygotowania treści zgodnie z obowiązującym standardem WCAG.
  • Opracowywanie materiałów graficznych
  1. rodzaje i źródła materiałów graficznych;
  2. formaty plików graficznych;
  3. scenariusz sesji zdjęciowej;
  4. zasady kompozycji w fotografii marketingowej;
  5. programy do cyfrowej obróbki zdjęć;
  6. dostosowanie pliku graficznego do kanału dystrybucji.
  • Opracowywanie materiałów audiowizualnych
  1. rodzaje materiałów audiowizualnych;
  2. cel materiału audiowizualnego;
  3. scenariusz materiału audiowizualnego;
  4. wytyczne dla wykonawcy materiału audiowizualnego;
  5. zasady przygotowania materiałów audiowizualnych zgodnie ze standardem WCAG.
  1. Dystrybuowanie treści marketingowych
  • Publikowanie treści marketingowych
  1. proste strony internetowe – landing pages;
  2. znaczniki HTML oraz CSS według standardu W3C;
  3. systemy zarządzania treścią (CMS);
  4. systemy sprzedażowe (e-commerce);
  5. proces automatyzacji marketingu.
  • Monitorowanie efektów wdrożenia treści marketingowych
  1. programy do monitorowania ruchu w Internecie;
  2. dobór narzędzi monitorujących ruch w Internecie do kanału dystrybucji;
  3. narzędzia umożliwiające przeszukiwanie mediów społecznościowych;
  4. analiza i ocena treści pod kątem zaangażowania użytkowników;
  5. optymalizacja treści marketingowych.

Pobierz harmonogram

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem CRM

Grupa I – termin rozpoczęcia – 28.03.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. I

data publikacji: 24.03.2025

  •  

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie: Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM

Prowadzący

mgr Lidia Wiszniewska

 

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

28.03.2025

ul. Spółdzielców 1,
34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.30

8 godz. 15 min.

8 os.

11.04.2025

ul. Spółdzielców 1,
34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.30

8 godz. 15 min.

8 os.

25.04.2025

ul. Spółdzielców 1,
34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.30

8 godz. 15 min.

8 os.

09.05.2025

ul. Spółdzielców 1,
34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.30

8 godz. 15 min.

8 os.

23.05.2025

ul. Spółdzielców 1,
34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.30

8 godz. 15 min.

8 os.

06.06.2025

ul. Spółdzielców 1,
34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.30

8 godz. 15 min.

8 os.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  1. Wprowadzenie do systemu CRM
  1. rola i znaczenie efektywnego zarządzania relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami;
  2. definicja, funkcjonalności, korzyści ze stosowania systemu CRM;
  • przegląd popularnych systemów CRM i zakresy ich funkcjonalności.
  1. Budowanie bazy klientów
  1. Pozyskiwanie danych klientów
    1. zasady uzyskiwania i przetwarzania danych pochodzących z różnych źródeł;
    2. źródła danych adekwatne do typu poszukiwanych danych o klientach;
    3. metody pozyskiwania danych adekwatne do typu poszukiwanych danych o klientach;
    4. kanały dotarcia do klienta;
    5. dostosowanie kanałów dotarcia do klienta do typu klienta oraz rodzaju oferowanego produktu lub usługi.
  • Wprowadzanie i edytowanie dane klientów w systemie CRM
    1. zakres danych o klientach niezbędnych do realizacji założonych celów sprzedaży;
    2. konta klientów w systemie CRM;
    3. wprowadzanie danych klientów do systemu CRM;
    4. segmentacja klientów zgodnie określonymi celami sprzedaży oraz rodzajem oferowanego produktu lub usługi;
    5. aktualizowanie i uzupełnianie danych klientów.
  • Zabezpieczanie danych zgodnie z obowiązującymi przepisami
    1. rodzaje danych;
    2. zasady przetwarzania danych osobowych wynikające z obowiązujących przepisów prawa;
    3. zasady i metody zabezpieczania danych przetwarzanych w systemie CRM.
    4. Prowadzenie procesu obsługi klienta z wykorzystaniem systemu CRM
  • projektowanie lejków sprzedaży w systemie CRM;
    1. szczegółowe cele sprzedaży w systemie CRM zgodnie z zasadą SMART;
    2. planowanie etapów sprzedaży adekwatnie do typu klienta, rodzaju oferowanego produktu i usługi oraz formy sprzedaży;
    3. etapy sprzedaży w systemie CRM;
    4. zadania do poszczególnych etapów sprzedaży w systemie CRM;
    5. harmonogram realizacji zadań w zależności od specyfiki klienta, rodzaju oferowanego produktu i usługi oraz formy sprzedaży.
  • Tworzenie oferty w systemie CRM
    1. opracowanie szablonu oferty;
    2. wprowadzanie do szablonu danych zmiennych w postaci tagów;
    3. generowanie oferty skierowanej do określonego odbiorcy w oparciu o rekordy bazy danych;
    4. wysyłanie wygenerowanej oferty do adresata;
    5. rejestrowanie operacji w historii zdarzeń z klientem.
  • Monitorowanie przebiegu procesu obsługi klienta w systemie
    1. lista zadań do wykonania w określonym przedziale czasu oraz priorytety dla poszczególnych zadań;
    2. weryfikacja stopnia realizacji poszczególnych zadań w systemie CRM;
    3. monitorowanie wartości szans sprzedaży na poszczególnych etapach;
    4. omawianie odczytanych wartości szans sprzedaży na poszczególnych etapach.
  • Zarządzanie szansą sprzedaży w systemie CRM
    1. czynności konieczne do zamknięcia etapu sprzedaży w systemie CRM;
    2. wartość i etap szansy sprzedaży;
    3. przeniesienie szansy sprzedaży do kolejnych etapów;
    4. przypisanie szansy sprzedaży do konkretnego kontrahenta;
    5. szanse wygrane lub stracone.
  • Sporządzanie raportów w systemie CRM
    1. dobór danych do raportu adekwatnie do zadanego zapytania;
    2. filtrowanie danych według zadanych kryteriów;
    3. sposoby prezentacji danych w systemie CRM;
    4. zestawienia i porównania danych;
    5. dobór formy prezentacji danych do celu prezentacji i zakresu danych;
    6. generowanie raportów w systemie CRM według wskazanych kryteriów.

 

Pobierz harmonogram

Grupa II – termin rozpoczęcia – 14.04.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. II

data publikacji: 01.04.2025

  • HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

    Nazwa beneficjenta

    Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

    Małopolska Organizacja Turystyczna

    Numer projektu

    FERS.01.05-IP.08-0452/23

    Tytuł projektu

    „Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

    Numer i nazwa zadania

    Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

    Forma wsparcia

    Szkolenie: Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM

    Prowadzący

    mgr Lidia Wiszniewska

     

    DATA

    MIEJSCE

    GODZINY

    ILOŚĆ GODZIN

    ILOŚĆ OSÓB

    14.04.2025

    ul. Spółdzielców 1,
    34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

    9.00 – 12.00
    i 12.15 – 15.30

    8 godz. 15 min.

    8 os.

    28.04.2025

    ul. Spółdzielców 1,
    34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

    9.00 – 12.00
    i 12.15 – 15.30

    8 godz. 15 min.

    8 os.

    12.05.2025

    ul. Spółdzielców 1,
    34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

    9.00 – 12.00
    i 12.15 – 15.30

    8 godz. 15 min.

    8 os.

    26.05.2025

    ul. Spółdzielców 1,
    34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

    9.00 – 12.00
    i 12.15 – 15.30

    8 godz. 15 min.

    8 os.

    09.06.2025

    ul. Spółdzielców 1,
    34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

    9.00 – 12.00
    i 12.15 – 15.30

    8 godz. 15 min.

    8 os.

    23.06.2025

    ul. Spółdzielców 1,
    34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

    9.00 – 12.00
    i 12.15 – 15.30

    8 godz. 15 min.

    8 os.

     

    PROGRAM SZKOLENIA

    Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

    1. Wprowadzenie do systemu CRM
    1. rola i znaczenie efektywnego zarządzania relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami;
    2. definicja, funkcjonalności, korzyści ze stosowania systemu CRM;
    • przegląd popularnych systemów CRM i zakresy ich funkcjonalności.
    1. Budowanie bazy klientów
    1. Pozyskiwanie danych klientów
      1. zasady uzyskiwania i przetwarzania danych pochodzących z różnych źródeł;
      2. źródła danych adekwatne do typu poszukiwanych danych o klientach;
      3. metody pozyskiwania danych adekwatne do typu poszukiwanych danych o klientach;
      4. kanały dotarcia do klienta;
      5. dostosowanie kanałów dotarcia do klienta do typu klienta oraz rodzaju oferowanego produktu lub usługi.
    • Wprowadzanie i edytowanie dane klientów w systemie CRM
      1. zakres danych o klientach niezbędnych do realizacji założonych celów sprzedaży;
      2. konta klientów w systemie CRM;
      3. wprowadzanie danych klientów do systemu CRM;
      4. segmentacja klientów zgodnie określonymi celami sprzedaży oraz rodzajem oferowanego produktu lub usługi;
      5. aktualizowanie i uzupełnianie danych klientów.
    • Zabezpieczanie danych zgodnie z obowiązującymi przepisami
      1. rodzaje danych;
      2. zasady przetwarzania danych osobowych wynikające z obowiązujących przepisów prawa;
      3. zasady i metody zabezpieczania danych przetwarzanych w systemie CRM.
      4. Prowadzenie procesu obsługi klienta z wykorzystaniem systemu CRM
    • projektowanie lejków sprzedaży w systemie CRM;
      1. szczegółowe cele sprzedaży w systemie CRM zgodnie z zasadą SMART;
      2. planowanie etapów sprzedaży adekwatnie do typu klienta, rodzaju oferowanego produktu i usługi oraz formy sprzedaży;
      3. etapy sprzedaży w systemie CRM;
      4. zadania do poszczególnych etapów sprzedaży w systemie CRM;
      5. harmonogram realizacji zadań w zależności od specyfiki klienta, rodzaju oferowanego produktu i usługi oraz formy sprzedaży.
    • Tworzenie oferty w systemie CRM
      1. opracowanie szablonu oferty;
      2. wprowadzanie do szablonu danych zmiennych w postaci tagów;
      3. generowanie oferty skierowanej do określonego odbiorcy w oparciu o rekordy bazy danych;
      4. wysyłanie wygenerowanej oferty do adresata;
      5. rejestrowanie operacji w historii zdarzeń z klientem.
    • Monitorowanie przebiegu procesu obsługi klienta w systemie
      1. lista zadań do wykonania w określonym przedziale czasu oraz priorytety dla poszczególnych zadań;
      2. weryfikacja stopnia realizacji poszczególnych zadań w systemie CRM;
      3. monitorowanie wartości szans sprzedaży na poszczególnych etapach;
      4. omawianie odczytanych wartości szans sprzedaży na poszczególnych etapach.
    • Zarządzanie szansą sprzedaży w systemie CRM
      1. czynności konieczne do zamknięcia etapu sprzedaży w systemie CRM;
      2. wartość i etap szansy sprzedaży;
      3. przeniesienie szansy sprzedaży do kolejnych etapów;
      4. przypisanie szansy sprzedaży do konkretnego kontrahenta;
      5. szanse wygrane lub stracone.
    • Sporządzanie raportów w systemie CRM
      1. dobór danych do raportu adekwatnie do zadanego zapytania;
      2. filtrowanie danych według zadanych kryteriów;
      3. sposoby prezentacji danych w systemie CRM;
      4. zestawienia i porównania danych;
      5. dobór formy prezentacji danych do celu prezentacji i zakresu danych;
      6. generowanie raportów w systemie CRM według wskazanych kryteriów.
  •  

Pobierz harmonogram

Grupa III – termin rozpoczęcia – 24.05.2025 – REKRUTACJA TRWA

Grupa IV – termin rozpoczęcia – 20.06.2025 – REKRUTACJA TRWA

Grupa V – termin rozpoczęcia – 12.09.2025  – REKRUTACJA TRWA

Zarządzanie zrównoważonym rozwojem miasta w kontekście Smart City

Grupa I – termin rozpoczęcia – 19.03.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. I

data publikacji: 10.03.2025

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Zarządzanie zrównoważonym rozwojem miasta w kontekście Smart City

Prowadzący

dr Arkadiusz Niedziółka

 

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

19.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 14.30

7

8 os.

20.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 14.30

7

8 os.

27.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.15

8

8 os.

28.08.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.15

8

8 os.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  • Wprowadzenie
    1. urbanistyczne, historyczno-administracyjne i demograficzne podstawy powstawania ośrodków miejskich;
    2. społeczne, gospodarcze i kulturowe podstawy rozwoju miast.
  • Geneza koncepcji zrównoważonego rozwoju
    1. kryzys ekologiczny lat 60. XX wieku;
    2. raporty dla Klubu Rzymskiego;
    3. „Nasza wspólna przyszłość” – raport Brundtland;
    4. Szczyt Ziemi  w Rio (1992) – założenia Agendy 21;
    5. Implementacyjny plan działań  z Johannesburga (2002)
    6. „Przyszłość jakiej chcemy” (2012);
  1. Nowa Agenda na rzecz Zrównoważonego Rozwoju do 2030 roku.
  • Podstawy zrównoważonego rozwoju miasta
    1. aksjologia zrównoważonego rozwoju;
    2. ład zintegrowany;
  • Koncepcja Smart City
    1. definicje i obszary smart;
    2. wdrażanie idei Smart City;
    3. pokonywanie barier w procesie wdrażania Smart City – przykłady dobrych praktyk.
  • Zarządzanie smart wspólnotą – wybrane aspekty
    1. zarządzanie przez rezultaty;
    2. budżet zadaniowy, kontrola zarządcza, partycypacja społeczna;
    3. e-administracja;
    4. systemy informatyczne w JST
  • Mieszkańcy gminy jako czynnik zrównoważonego rozwoju Smart City
    1. kapitał ludzki;
    2. kapitał społeczny;
    3. kapitał kreatywny;
    4. innowacje społeczne;
    5. koncepcja łańcucha wartości dodanej w sektorze edukacji;
    6. budowanie partnerstw z wykorzystaniem teorii interesariuszy.
  • Edukacja dla zrównoważonego rozwoju
    1. edukacja dla bezpieczeństwa i kształtowanie kultury bezpieczeństwa;
    2. edukacja dla demokracji;
    3. edukacja ekologiczna i kształtowanie świadomości i kultury ekologicznej;
    4. dziedzictwo kulturowe i jego ochrona dla zrównoważonego rozwoju;
    5. kształtowanie kompetencji społeczeństwa przyszłości w perspektywie rozwoju przemysłu 4.0 i społeczeństwa 4.0.
  • Monitorowanie, planowanie i prognozowanie zrównoważonego rozwoju miasta
    1. metody i narzędzia;
    2. wskaźniki;
    3. zarządzanie ryzykiem.

Pobierz harmonogram

Grupa II – termin rozpoczęcia – 08.05.2025  – REKRUTACJA TRWA

Grupa III – termin rozpoczęcia – 26.06.2025  – REKRUTACJA TRWA

Kompetencje społeczne

Grupa I – termin rozpoczęcia – 13.03.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. I

data publikacji: 06.03.2025

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta
Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii
Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu
FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu
„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania
Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os.
Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia
Szkolenie: Kompetencje społeczne

Prowadzący
Mgr Magdalena Bielenin

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

13.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

11.00 – 13.15 i 13.30 – 15.00

5

8 os.

21.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

11.00 – 13.15 i 13.30 – 15.00

5

8 os.

27.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

11.00 – 13.15 i 13.30 – 15.00

5

8 os.

31.03.2025

ul. Spółdzielców 1,

34-200 Sucha Beskidzka,  sala 03

11.00 – 13.15 i 13.30 – 15.00

5

8 os.

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  • Komunikacja interpersonalna
    1. podstawowe zasady komunikacji;
    2. kanały komunikacyjne – komunikacja pośrednia i bezpośrednia;
    3. bariery w komunikacji;
    4. aktywne słuchanie jako podstawowe narzędzie w komunikacji interpersonalnej;
    5. rodzaje pytań, sposoby zadawania pytań;
    6. komunikat „ja” w wypowiedzi;
    7. informacja zwrotna;
    8. zaproszenia do rozmowy („otwieracze” ).
  • Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
    1. plan wypowiedzi i pierwsze wrażenie;
    2. dobieranie treści i sposobu mówienia do celu i odbiorców;
    3. planowanie treści prezentacji, zastosowanie przykładów (historii);
    4. wykorzystanie emocji i budowanie dramaturgii wystąpienia;
    5. mowa ciała a spójność komunikatu;
    6. kontakt ze słuchaczami;
    7. korzystanie z różnych technik i mediów prezentacyjnych;
    8. radzenie sobie z tremą podczas wystąpień.
  • Zarządzanie sobą w czasie
    1. cel jako podstawa działania;
    2. priorytetyzacja zadań;
    3. techniki planowania działań w czasie;
    4. optymalne wykorzystanie energii w ciągu dnia;
    5. bariery – co najczęściej przeszkadza w zarządzaniu czasem;
    6. asertywność i delegowanie zadań w zarządzaniu czasem;
    7. pochłaniacze i złodzieje czasu;
    8. koncentracja i redukowanie stresu a efektywność działania;
    9. balans życiowy i efektywny odpoczynek;
    10. typ osobowości a wyzwania w zarządzaniu czasem.
  • Zarządzanie stresem
  1. natura i źródła stresu;
  2. walka, poddanie się, radzenie sobie, zarządzanie;
  3. metody i techniki radzenia sobie ze stresem;
  4. praca z ciałem – masaż, relaksacja;
  5. praca z umysłem – wizualizacja, medytacja, trening autogenny, body scan;
  6. praca z przekonaniami;
  • Kompetencje przywódcze
    1. przywództwo a zarządzanie;
    2. style przywództwa;
    3. cechy przywódcy;
    4. budowanie autorytetu lidera;
    5. czynniki osłabiające autorytet;
    6. inteligencja emocjonalna w przywództwie;
    7. zarządzanie zespołem;
    8. role zespołowe.
  • Asertywność
    1. ja jestem OK – ty jesteś OK;
    2. prawa człowieka wg Fensterheima;
    3. rodzaje zachowań: uległe, agresywne, asertywne;
    4. asertywne „nie”;
    5. umiejętność przyjmowania i generowania krytyki;
    6. umiejętność przyjmowania i generowania pochwały;
    7. asertywność w różnych sytuacjach życiowych.
  • Empatia i budowanie relacji
    1. mój – twój punkt widzenia;
    2. sztuka budowania relacji z innymi;
    3. ja w oczach innych ludzi;
    4. wszyscy jesteśmy podobni w tym, że się różnimy – potęga różnorodności;
    5. to, co dostrzegasz w innych, jest w Tobie – zasada lustra;
    6. inne mechanizmy mające wpływ na relacje z innymi.
  • Zarządzanie emocjami
    1. źródła, rola i zadania emocji;
    2. rodzaje emocji;
    3. co czuję, co myślę, co robię – gra ucząca rozróżniania myśli, uczuć i zachowań;
    4. mindfulness – świadome rozpoznawanie i nazywanie emocji własnych;
    5. efekty ukrywania (nieczucia) emocji.
  • Komunikacja interpersonalna
    1. podstawowe zasady komunikacji;
    2. kanały komunikacyjne – komunikacja pośrednia i bezpośrednia;
    3. bariery w komunikacji;
    4. aktywne słuchanie jako podstawowe narzędzie w komunikacji interpersonalnej;
    5. rodzaje pytań, sposoby zadawania pytań;
    6. komunikat „ja” w wypowiedzi;
    7. informacja zwrotna;
    8. zaproszenia do rozmowy („otwieracze” ).
  • Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
    1. plan wypowiedzi i pierwsze wrażenie;
    2. dobieranie treści i sposobu mówienia do celu i odbiorców;
    3. planowanie treści prezentacji, zastosowanie przykładów (historii);
    4. wykorzystanie emocji i budowanie dramaturgii wystąpienia;
    5. mowa ciała a spójność komunikatu;
    6. kontakt ze słuchaczami;
    7. korzystanie z różnych technik i mediów prezentacyjnych;
    8. radzenie sobie z tremą podczas wystąpień.
  • Zarządzanie sobą w czasie
    1. cel jako podstawa działania;
    2. priorytetyzacja zadań;
    3. techniki planowania działań w czasie;
    4. optymalne wykorzystanie energii w ciągu dnia;
    5. bariery – co najczęściej przeszkadza w zarządzaniu czasem;
    6. asertywność i delegowanie zadań w zarządzaniu czasem;
    7. pochłaniacze i złodzieje czasu;
    8. koncentracja i redukowanie stresu a efektywność działania;
    9. balans życiowy i efektywny odpoczynek;
    10. typ osobowości a wyzwania w zarządzaniu czasem.
  • Zarządzanie stresem
  1. natura i źródła stresu;
  2. walka, poddanie się, radzenie sobie, zarządzanie;
  3. metody i techniki radzenia sobie ze stresem;
  4. praca z ciałem – masaż, relaksacja;
  5. praca z umysłem – wizualizacja, medytacja, trening autogenny, body scan;
  6. praca z przekonaniami;
  • Kompetencje przywódcze
    1. przywództwo a zarządzanie;
    2. style przywództwa;
    3. cechy przywódcy;
    4. budowanie autorytetu lidera;
    5. czynniki osłabiające autorytet;
    6. inteligencja emocjonalna w przywództwie;
    7. zarządzanie zespołem;
    8. role zespołowe.
  • Asertywność
    1. ja jestem OK – ty jesteś OK;
    2. prawa człowieka wg Fensterheima;
    3. rodzaje zachowań: uległe, agresywne, asertywne;
    4. asertywne „nie”;
    5. umiejętność przyjmowania i generowania krytyki;
    6. umiejętność przyjmowania i generowania pochwały;
    7. asertywność w różnych sytuacjach życiowych.
  • Empatia i budowanie relacji
    1. mój – twój punkt widzenia;
    2. sztuka budowania relacji z innymi;
    3. ja w oczach innych ludzi;
    4. wszyscy jesteśmy podobni w tym, że się różnimy – potęga różnorodności;
    5. to, co dostrzegasz w innych, jest w Tobie – zasada lustra;
    6. inne mechanizmy mające wpływ na relacje z innymi.
  • Zarządzanie emocjami
    1. źródła, rola i zadania emocji;
    2. rodzaje emocji;
    3. co czuję, co myślę, co robię – gra ucząca rozróżniania myśli, uczuć i zachowań;
    4. mindfulness – świadome rozpoznawanie i nazywanie emocji własnych;
    5. efekty ukrywania (nieczucia) emocji.

 

Pobierz harmonogram

Grupa II – termin rozpoczęcia – 04.04.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. II

data publikacji: 24.03.2025

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie: Kompetencje społeczne

Prowadzący

mgr Magdalena Bielenin

 

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

04.04.2025

ul. Spółdzielców 1,
34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.15

8

8 os.

07.04.2025

ul. Spółdzielców 1,
34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 11.15
i 11.30 – 13.45

6

8 os.

14.04.2025

ul. Spółdzielców 1,
34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 11.15
i 11.30 – 13.45

6

8 os.

 

 

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  • Komunikacja interpersonalna
    1. podstawowe zasady komunikacji;
    2. kanały komunikacyjne – komunikacja pośrednia i bezpośrednia;
    3. bariery w komunikacji;
    4. aktywne słuchanie jako podstawowe narzędzie w komunikacji interpersonalnej;
    5. rodzaje pytań, sposoby zadawania pytań;
    6. komunikat „ja” w wypowiedzi;
    7. informacja zwrotna;
    8. zaproszenia do rozmowy („otwieracze”).
  • Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
    1. plan wypowiedzi i pierwsze wrażenie;
    2. dobieranie treści i sposobu mówienia do celu i odbiorców;
    3. planowanie treści prezentacji, zastosowanie przykładów (historii);
    4. wykorzystanie emocji i budowanie dramaturgii wystąpienia;
    5. mowa ciała a spójność komunikatu;
    6. kontakt ze słuchaczami;
    7. korzystanie z różnych technik i mediów prezentacyjnych;
    8. radzenie sobie z tremą podczas wystąpień.
  • Zarządzanie sobą w czasie
    1. cel jako podstawa działania;
    2. priorytetyzacja zadań;
    3. techniki planowania działań w czasie;
    4. optymalne wykorzystanie energii w ciągu dnia;
    5. bariery – co najczęściej przeszkadza w zarządzaniu czasem;
    6. asertywność i delegowanie zadań w zarządzaniu czasem;
    7. pochłaniacze i złodzieje czasu;
    8. koncentracja i redukowanie stresu a efektywność działania;
    9. balans życiowy i efektywny odpoczynek;
    10. typ osobowości a wyzwania w zarządzaniu czasem.
  • Zarządzanie stresem
  1. natura i źródła stresu;
  2. walka, poddanie się, radzenie sobie, zarządzanie;
  3. metody i techniki radzenia sobie ze stresem;
  4. praca z ciałem – masaż, relaksacja;
  5. praca z umysłem – wizualizacja, medytacja, trening autogenny, body scan;
  6. praca z przekonaniami;
  • Kompetencje przywódcze
    1. przywództwo a zarządzanie;
    2. style przywództwa;
    3. cechy przywódcy;
    4. budowanie autorytetu lidera;
    5. czynniki osłabiające autorytet;
    6. inteligencja emocjonalna w przywództwie;
    7. zarządzanie zespołem;
    8. role zespołowe.
  • Asertywność
    1. ja jestem OK – ty jesteś OK;
    2. prawa człowieka wg Fensterheima;
    3. rodzaje zachowań: uległe, agresywne, asertywne;
    4. asertywne „nie”;
    5. umiejętność przyjmowania i generowania krytyki;
    6. umiejętność przyjmowania i generowania pochwały;
    7. asertywność w różnych sytuacjach życiowych.
  • Empatia i budowanie relacji
    1. mój – twój punkt widzenia;
    2. sztuka budowania relacji z innymi;
    3. ja w oczach innych ludzi;
    4. wszyscy jesteśmy podobni w tym, że się różnimy – potęga różnorodności;
    5. to, co dostrzegasz w innych, jest w Tobie – zasada lustra;
    6. inne mechanizmy mające wpływ na relacje z innymi.
  • Zarządzanie emocjami
    1. źródła, rola i zadania emocji;
    2. rodzaje emocji;
    3. co czuję, co myślę, co robię – gra ucząca rozróżniania myśli, uczuć i zachowań;
    4. mindfulness – świadome rozpoznawanie i nazywanie emocji własnych;
    5. efekty ukrywania (nieczucia) emocji.
  • Komunikacja interpersonalna
  1. podstawowe zasady komunikacji;
  2. kanały komunikacyjne – komunikacja pośrednia i bezpośrednia;
  3. bariery w komunikacji;
  4. aktywne słuchanie jako podstawowe narzędzie w komunikacji interpersonalnej;
  5. rodzaje pytań, sposoby zadawania pytań;
  6. komunikat „ja” w wypowiedzi;
  7. informacja zwrotna;
  8. zaproszenia do rozmowy („otwieracze”).
  • Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
  1. plan wypowiedzi i pierwsze wrażenie;
  2. dobieranie treści i sposobu mówienia do celu i odbiorców;
  3. planowanie treści prezentacji, zastosowanie przykładów (historii);
  4. wykorzystanie emocji i budowanie dramaturgii wystąpienia;
  5. mowa ciała a spójność komunikatu;
  6. kontakt ze słuchaczami;
  7. korzystanie z różnych technik i mediów prezentacyjnych;
  8. radzenie sobie z tremą podczas wystąpień.
  • Zarządzanie sobą w czasie
  1. cel jako podstawa działania;
  2. priorytetyzacja zadań;
  3. techniki planowania działań w czasie;
  4. optymalne wykorzystanie energii w ciągu dnia;
  5. bariery – co najczęściej przeszkadza w zarządzaniu czasem;
  6. asertywność i delegowanie zadań w zarządzaniu czasem;
  7. pochłaniacze i złodzieje czasu;
  8. koncentracja i redukowanie stresu a efektywność działania;
  9. balans życiowy i efektywny odpoczynek;
  10. typ osobowości a wyzwania w zarządzaniu czasem.
  • Zarządzanie stresem
  1. natura i źródła stresu;
  2. walka, poddanie się, radzenie sobie, zarządzanie;
  3. metody i techniki radzenia sobie ze stresem;
  4. praca z ciałem – masaż, relaksacja;
  5. praca z umysłem – wizualizacja, medytacja, trening autogenny, body scan;
  6. praca z przekonaniami;
  • Kompetencje przywódcze
  1. przywództwo a zarządzanie;
  2. style przywództwa;
  3. cechy przywódcy;
  4. budowanie autorytetu lidera;
  5. czynniki osłabiające autorytet;
  6. inteligencja emocjonalna w przywództwie;
  7. zarządzanie zespołem;
  8. role zespołowe.
  • Asertywność
  1. ja jestem OK – ty jesteś OK;
  2. prawa człowieka wg Fensterheima;
  3. rodzaje zachowań: uległe, agresywne, asertywne;
  4. asertywne „nie”;
  5. umiejętność przyjmowania i generowania krytyki;
  6. umiejętność przyjmowania i generowania pochwały;
  7. asertywność w różnych sytuacjach życiowych.
  • Empatia i budowanie relacji
  1. mój – twój punkt widzenia;
  2. sztuka budowania relacji z innymi;
  3. ja w oczach innych ludzi;
  4. wszyscy jesteśmy podobni w tym, że się różnimy – potęga różnorodności;
  5. to, co dostrzegasz w innych, jest w Tobie – zasada lustra;
  6. inne mechanizmy mające wpływ na relacje z innymi.
  • Zarządzanie emocjami
  1. źródła, rola i zadania emocji;
  2. rodzaje emocji;
  3. co czuję, co myślę, co robię – gra ucząca rozróżniania myśli, uczuć i zachowań;
  4. mindfulness – świadome rozpoznawanie i nazywanie emocji własnych;
  5. efekty ukrywania (nieczucia) emocji.

 

Pobierz harmonogram

Grupa III – termin rozpoczęcia – 13.05.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Grupa IV – termin rozpoczęcia – 05.06.2025 – REKRUTACJA TRWA

Grupa V – termin rozpoczęcia – 02.09.2025 – REKRUTACJA TRWA

Techniki sprzedaży

Grupa I – termin rozpoczęcia – 03.04.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. I

data publikacji: 24.03.2025

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie: Techniki sprzedaży

Prowadzący

mgr Julia Armatys

 

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

03.04.2025

ul. Zamkowa 1,
34-200 Sucha Beskidzka, sala Z VI

13.00 – 16.00
i 16.15 – 19.15

8

8 os.

17.04.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

13.00 – 16.00
i 16.15 – 19.15

8

8 os.

08.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

13.00 – 16.00
i 16.15 – 18.30

7

8 os.

22.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

13.00 – 16.00
i 16.15 – 18.30

7

8 os.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  • Nawiązywanie kontaktów handlowych
    1. Wprowadzenie – komunikacja i budowanie relacji z klientem;
    2. Mowa ciała w kontaktach handlowych;
    3. Wykorzystanie tonu głosu w rozmowach handlowych;
    4. Aktywne słuchanie, stosowanie parafrazy;
    5. Zadawanie właściwych pytań – otwarte, zamknięte;
    6. Prowadzenie rozmów z trudnymi klientami.
  • Sposoby ułatwiające zdobywanie i utrzymywanie sympatii klientów
  1. Cele badania potrzeb klientów;
  2. Badanie potrzeb różnych rodzajów klientów;
  3. Zdobywanie zaufania klientów;
  4. Tworzenie pozytywnej atmosfery do rozmów handlowych;
  5. Budowanie profesjonalnego wizerunku oraz wiarygodności handlowca.
  • Skuteczne prezentowanie ofert handlowych
  1. Skuteczna argumentacja handlowa;
  2. Język korzyści;
  3. Prezentacja jako narzędzie sprzedażowe;
  4. Prowadzenie rozmowy w przypadku obiekcji klienta oraz odpieranie obiekcji klienta.
  • Skuteczne prezentowanie cen produktów i usług
  1. Prowadzenie rozmów o cenach – prawidłowe przedstawienie cen przez handlowców;
  2. Zasady planowania i prowadzenia spotkania sprzedażowego;
  3. Prowadzenie negocjacji cenowych;
  4. Łagodzenie negatywnych reakcji na cenę.
  • Finalizowanie sprzedaży
  1. Sygnały gotowości klienta do pojęcia decyzji o zakupie;
  2. Postępowanie w końcowej fazie sprzedaży;
  3. Postępowanie po dokonaniu sprzedaży;
  4. Postępowanie w sytuacji niepowodzenia sprzedaży;
  5. Podsumowanie rozmowy sprzedażowej.

Pobierz harmonogram

Grupa II – termin rozpoczęcia – 10.04.2025 – REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA - gr. II

data publikacji: 24.03.2025

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 os. Prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie: Techniki sprzedaży

Prowadzący

mgr Julia Armatys

 

DATA

MIEJSCE

GODZINY

ILOŚĆ GODZIN

ILOŚĆ OSÓB

10.04.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.15

8

8 os.

24.04.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 15.15

8

8 os.

15.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 14.30

7

8 os.

29.05.2025

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 03

9.00 – 12.00
i 12.15 – 14.30

7

8 os.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie obejmuje swoim zakresem poniższe zagadnienia:

  • Nawiązywanie kontaktów handlowych
    1. Wprowadzenie – komunikacja i budowanie relacji z klientem;
    2. Mowa ciała w kontaktach handlowych;
    3. Wykorzystanie tonu głosu w rozmowach handlowych;
    4. Aktywne słuchanie, stosowanie parafrazy;
    5. Zadawanie właściwych pytań – otwarte, zamknięte;
    6. Prowadzenie rozmów z trudnymi klientami.
  • Sposoby ułatwiające zdobywanie i utrzymywanie sympatii klientów
  1. Cele badania potrzeb klientów;
  2. Badanie potrzeb różnych rodzajów klientów;
  3. Zdobywanie zaufania klientów;
  4. Tworzenie pozytywnej atmosfery do rozmów handlowych;
  5. Budowanie profesjonalnego wizerunku oraz wiarygodności handlowca.
  • Skuteczne prezentowanie ofert handlowych
  1. Skuteczna argumentacja handlowa;
  2. Język korzyści;
  3. Prezentacja jako narzędzie sprzedażowe;
  4. Prowadzenie rozmowy w przypadku obiekcji klienta oraz odpieranie obiekcji klienta.
  • Skuteczne prezentowanie cen produktów i usług
  1. Prowadzenie rozmów o cenach – prawidłowe przedstawienie cen przez handlowców;
  2. Zasady planowania i prowadzenia spotkania sprzedażowego;
  3. Prowadzenie negocjacji cenowych;
  4. Łagodzenie negatywnych reakcji na cenę.
  • Finalizowanie sprzedaży
  1. Sygnały gotowości klienta do pojęcia decyzji o zakupie;
  2. Postępowanie w końcowej fazie sprzedaży;
  3. Postępowanie po dokonaniu sprzedaży;
  4. Postępowanie w sytuacji niepowodzenia sprzedaży;
  5. Podsumowanie rozmowy sprzedażowej.

Pobierz harmonogram

Grupa III – termin rozpoczęcia – 04.06.2025  – REKRUTACJA TRWA

Grupa IV – termin rozpoczęcia – 05.06.2025 – REKRUTACJA TRWA

Ochrona danych osobowych

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - Zarządzanie zrównoważonym rozwojem miasta w kontekście Smart City, realizowanego w terminie: 19.03-28.04.2025

data publikacji: 01.04.2025

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 osób prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie Ochrona danych osobowych

Grupa

Zarządzanie zrównoważonym rozwojem miasta w kontekście Smart City, realizowanego w terminie: 19.03-28.04.2025

 

LP.

DATA

FORMA WSPARCIA

(STACJONARNA, ON-LINE)

IMIĘ I NAZWISKO EKSPERTA PROWADZĄCEGO

GODZINY UDZIELANEGO WSPARCIA

ILOŚĆ GODZIN

UCZESTNIK

1

15.04.2025

On-line na platformie WEBEX

Anna Soblik

09.00 – 12.00 12.15 – 15.15

8

Uczestnik 1-Uczestnik 8

2

16.04.2025

On-line na platformie WEBEX

Anna Soblik

09.00 – 12.00 12.15 – 14:30

7

Uczestnik 1-Uczestnik 8

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - Kompetencje społeczne, realizowanego w terminie: 13.03-24.04.2025

data publikacji: 01.04.2025

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 osób prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie Ochrona danych osobowych

Grupa

Uczestnicy szkolenia: Kompetencje społeczne, realizowanego w terminie: 13.03-24.04.2025

 

LP.

DATA

FORMA WSPARCIA

(STACJONARNA, ON-LINE)

IMIĘ I NAZWISKO EKSPERTA PROWADZĄCEGO

GODZINY UDZIELANEGO WSPARCIA

ILOŚĆ GODZIN

UCZESTNIK

1

29.04.2025

On-line na platformie WEBEX

Anna Soblik

09.00 – 12.00 12.15 – 15.15

8

Uczestnik 1-Uczestnik 8

2

30.04.2025

On-line na platformie WEBEX

Anna Soblik

09.00 – 12.00 12.15 – 14:30

7

Uczestnik 1-Uczestnik 8

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - Kompetencje społeczne, realizowanego w terminie: 04.04 - 24.04.2025

data publikacji: 01.04.2025

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 3. Testowanie opracowanego modelu – szkolenia dla 200 osób prowadzące do nabywania kwalifikacji

Forma wsparcia

Szkolenie Ochrona danych osobowych

Grupa

Uczestnicy szkolenia: Kompetencje społeczne, realizowanego w terminie: 04.04 – 24.04.2025

 

LP.

DATA

FORMA WSPARCIA

(STACJONARNA, ON-LINE)

IMIĘ I NAZWISKO EKSPERTA PROWADZĄCEGO

GODZINY UDZIELANEGO WSPARCIA

ILOŚĆ GODZIN

UCZESTNIK

1

06.05.2025

On-line na platformie WEBEX

Anna Soblik

09.00 – 12.00 12.15 – 15.15

8

Uczestnik 1-Uczestnik 8

2

07.05.2025

On-line na platformie WEBEX

Anna Soblik

09.00 – 12.00 12.15 – 14:30

7

Uczestnik 1-Uczestnik 8

 

Tutoring indywidualny z ekspertami branżowymi - WSTiE

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - Kompetencje społeczne, realizowanego w terminie: 13.03-24.04.2025

data publikacji: 24.03.2025

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 2. Tutoring indywidualny z ekspertami branżowymi

Forma wsparcia

Indywidualny tutoring

Grupa

Uczestnicy szkolenia: Kompetencje społeczne,  realizowanego w terminie: 13.03-24.04.2025

 

LP.

DATA

FORMA WSPARCIA

(STACJONARNA, ON-LINE)

IMIĘ I NAZWISKO EKSPERTA PROWADZĄCEGO

GODZINY UDZIELANEGO WSPARCIA

ILOŚĆ GODZIN

UCZESTNIK

1

10.04.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

09:00

2

Uczestnik 1

2

10.04.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

11:00

2

Uczestnik 2

3

10.04.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

13:00

2

Uczestnik 3

4

11.04.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

09:00

2

Uczestnik 4

5

11.04.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

11:00

2

Uczestnik 5

6

11.04.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

13:00

2

Uczestnik 6

7

14.04.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

11:00

2

Uczestnik 7

8

14.04.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

13:00

2

Uczestnik 8

 

 

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - Zarządzanie zrównoważonym rozwojem miasta w kontekście Smart City, realizowanego w terminie: 19.03-28.04.2025

data publikacji: 24.03.2025

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 2. Tutoring indywidualny z ekspertami branżowymi

Forma wsparcia

Indywidualny tutoring

Grupa

Uczestnicy szkolenia: Zarządzanie zrównoważonym rozwojem miasta w kontekście Smart City, realizowanego w terminie: 19.03-28.04.2025

 

P.

DATA

FORMA WSPARCIA

(STACJONARNA, ON-LINE)

IMIĘ I NAZWISKO EKSPERTA PROWADZĄCEGO

GODZINY UDZIELANEGO WSPARCIA

ILOŚĆ GODZIN

UCZESTNIK

1

07.04.2025

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, biuro 1

Marek Nocoń

17.00 – 19.00

2

Uczestnik 1

2

08.04.2025

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, biuro 1

Marek Nocoń

17.00 – 19.00

2

Uczestnik 2

3

09.04.2025

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, biuro 1

Marek Nocoń

17.00 – 19.00

2

Uczestnik 3

4

10.04.2025

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, biuro 1

Marek Nocoń

17.00 – 19.00

2

Uczestnik 4

5

11.04.2025

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, biuro 1

Marek Nocoń

17.00 – 19.00

2

Uczestnik 5

6

12.05.2025

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, biuro 1

Marek Nocoń

17.00 – 19.00

2

Uczestnik 6

7

13.05.2025

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, biuro 1

Marek Nocoń

17.00 – 19.00

2

Uczestnik 7

8

14.05.2025

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, biuro 1

Marek Nocoń

17.00 – 19.00

2

Uczestnik 8

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA - Kompetencje społeczne, realizowanego w terminie: 04.04 - 24.04.2025

data publikacji: 24.03.2025

HARMONOGRAM REALIZACJI WSPARCIA

Nazwa beneficjenta

Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii

Małopolska Organizacja Turystyczna

Numer projektu

FERS.01.05-IP.08-0452/23

Tytuł projektu

„Oferta uczelni dla transformacji energetycznej w Małopolsce Zachodniej”

Numer i nazwa zadania

Zadanie 2. Tutoring indywidualny z ekspertami branżowymi

Forma wsparcia

Indywidualny tutoring

Grupa

Uczestnicy szkolenia: Kompetencje społeczne, realizowanego w terminie: 04.04 – 24.04.2025

 

LP.

DATA

FORMA WSPARCIA

(STACJONARNA, ON-LINE)

IMIĘ I NAZWISKO EKSPERTA PROWADZĄCEGO

GODZINY UDZIELANEGO WSPARCIA

ILOŚĆ GODZIN

UCZESTNIK

1

28.04.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

09:00

2

Uczestnik 1

2

28.04.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

11:00

2

Uczestnik 2

3

08.05.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

09:00

2

Uczestnik 3

4

08.05.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

11:00

2

Uczestnik 4

5

08.05.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

13:00

2

Uczestnik 5

6

09.05.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

09:00

2

Uczestnik 6

7

09.05.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

11:00

2

Uczestnik 7

8

09.05.2025 r.

Stacjonarna

ul. Spółdzielców 1, 34-200 Sucha Beskidzka, sala 02

B.P. Mróz

13:00

2

Uczestnik 8

Tutoring indywidualny z ekspertami branżowymi - MOT