Aktywna sprzedaż w branży usługowej

WSTiE > Oferta studiów > Kursy i szkolenia > Aktywna sprzedaż w branży usługowej

Rozpoczęcie rekrutacji Ciągły nabór
Czas trwania 8 godzin
Tryb kształcenia Stacjonarne lub online
Koszt 2 000 zł

Aktywna sprzedaż w branży usługowej - kurs

Sprzedawaj lepiej, skutecznej i zarabiaj więcej!

Do osiągnięcia tego celu potrzebny jest pakiet umiejętności, jednak pod okiem odpowiednich, doświadczonych ekspertów-praktyków każdy może go uzyskać.

Dzięki szkoleniu „Aktywna sprzedaż w branży usługowej” dowiesz się:

  • jak zwiększyć efektywność zespołów sprzedażowych w branżach usługowych
  • jak sprawić, by wyniki przełożyły się na zyski
  • jak wygenerowane leady przekształcać w klientów

Dzięki intensywnemu kursowi, opracowanemu przez Marcina Ziobro -doświadczonego managera sprzedaży – zdobędziesz umiejętności:

  • interpersonalne – umożliwiające nawiązanie i utrzymanie relacji z klientem
  • techniczne – pozwalające swobodnie wykorzystywać narzędzia zapewniające efektywność wdrażanych rozwiązań

Kurs prowadzony jest w formie zdalnej, a jego program stworzony z myślą o bieżących potrzebach rynku. Dowiedz się więcej i już dziś sprawdź, jak zainwestować w swój sukces w branży.

Program

Program aktywna sprzedaż w branży usługowej

Cechy dobrego sprzedawcy:

  • Sylwetka dobrego sprzedawcy.
  • Motywacja a osiąganie wyników sprzedażowych.
  • Miejsce sprzedawcy w zespole.

Cele sprzedażowe:

  • Wyznaczanie priorytetów sprzedaży.
  • Procesy sprzedażowe.
  • Badanie potrzeb i sytuacji klienta.
  • Metody wyznaczania celów sprzedażowych.

Prospecting:

  • Czym jest prospecting?
  • Korzyści płynące dla firmy z prospectingu.
  • Określanie grupy docelowej.
  • Znaczenie social mediów i nowoczesnych technologii w prospectingu.
  • Plan działań prospectingowych.

Umiejętna komunikacja i budowanie relacji:

  • Komunikacja z klientem i zasady, które nią kierują.
  • Metody komunikacyjne w sprzedaży.
  • Dlaczego warto budować relacje z klientem?
  • Jak zbudować relację z klientem?
  • Jak rozwijać i naprawiać istniejące relacje z klientami? (case studies)

Proces sprzedaży osobistej:

  • Czym tak naprawdę jest sprzedaż osobista?
  • Projektowanie procesu sprzedażowego w firmie.
  • Narzędzia sprzedaży osobistej.

Kadra

Prowadzący szkolenie

Marcin Ziobro – Absolwent kierunku Turystyka i Rekreacja na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Wykładowca WSTiE, od niemal 20 lat związany z branżą turystyczną i hotelarstwem (grupa Orbis/Accor, Novotel Kraków City West – kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej; dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Vienna International Hotels & Resorts: Andel’s Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow, regionalny dyrektor ds. sprzedaży). W latach 2015-2017 dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor generalny w Hilton Garden Inn Kraków Airport, autor programu działań CSR. W latach 2017-2019 dyrektor butikowego Pałacu Bonerowskiego***** w Krakowie. Od września 2019 Dyrektor Generalny dwóch dużych hoteli i centrum konferencyjnego w Krakowie – Best Western Premier i Best Western Express. Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji procesów dydaktycznych jako wykładowca m.in. na studiach podyplomowych Menedżer Hotelu realizowanych przez Wyższą Szkołę Turystyki i Ekologii.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci o studiach na WSTiE

+48 (33) 87 42 080
rekrutacja@wste.edu.pl

Znajdziesz nas na: