E-branding – marka w sieci

WSTiE > Oferta studiów > Kursy i szkolenia > E-branding – marka w sieci

Rozpoczęcie rekrutacji Ciągły nabór
Czas trwania 8 godzin
Tryb kształcenia Stacjonarne lub online
Koszt2800  800 zł

E-branding – marka w sieci - kurs

Stwórz markę, wypromuj ją i osiągnij sukces!

Jeśli nie ma Cię w sieci – nie istniejesz. To oczywiście prawda, ale istotne jest także to, w jaki sposób tam funkcjonujesz. Wszystkie działania w Internecie budują markę jednostki lub firmy, przekładając się na jej reputację, a w konsekwencji także na sytuację rynkową. Nie zdawaj się więc na los i już dziś przejmij kontrolę nad tym procesem.

Dzięki temu szkoleniu, pod okiem doświadczonego social media managera oraz specjalisty e-PR dowiesz się:

  • Czym jest marka biznesowa i marka osobista
  • Jak stworzyć strategię promocji marki w sieci
  • Jak skutecznie wybrać kanał promocji i jak ją prowadzić
  • Jak budować dialog i relację z odbiorcami
  • Jak tworzyć content na strony www oraz do social media

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego niektórym firmom w Internecie wiedzie się doskonale, podczas gdy innym mocno spadają zasięgi, podczas tego szkolenia poznasz odpowiedź. Co więcej, nauczysz się świadomie zarządzać procesami brandingowymi, by osiągnąć zamierzone cele.

Sprawdź szczegółowy program i dowiedz się, jak ta inwestycja może przełożyć się na Twój sukces zawodowy.

Program

Program kursu E-branding – marka w sieci

  1. Jaki kanał komunikacji wybrać dla swojej marki i dlaczego?
  • Facebook – co należy wiedzieć na temat potentata rynku Social Media,
  • Twitter – do kogo jest skierowany i czy jest tam mój potencjalny klient,
  • Pokolenie Y w sieci – Instagram, Snapchat i Tik Tok głównymi kanałami komunikacji milenialsów,
  • YouTube i Vimeo – komunikowanie marki poprzez video content,
  • Usługi Google służące do komunikowania marki.
  1. Poznawanie świata social media
  • Bieżące trendy obowiązujące w mediach społecznościowych,
  • Media społecznościowe w Polsce – kto i jak ich używa?,
  • Media społecznościowe a media tradycyjne – kluczowe różnice,
  • „Social media – to takie proste!” – obalanie mitu,
  • Czy firma powinna bać się mediów społecznościowych,
  • Blogosfera i jej znaczenie w mediach społecznościowych.
  1. Jak komunikować – czyli strategia w Social Media
  • Jak to robią marki obecnie? – studia przypadków,
  • Gdzie jest teraz konkurencja i jak ją dogonić?,
  • Face to face w sieci, czyli jak się komunikować,
  • Czym się dzielić, a czego unikać – najczęściej popełniane błędy,
  • Jak realizować dobrą strategię w social media,
  • Skuteczne planowanie działań – harmonogram wpisów.
  1. Facebook – analiza możliwości, jakie daje Fanpage
  • Co daje strona na Facebooku?,
  • Legendarny „zasięg” – jak angażować i przyciągać uwagę,
  • Jak skutecznie zwiększyć liczbę fanów profilu – metody i techniki m.in. omówienie konkursu,
  • Analiza efektywności naszych działań – statystyki i narzędzia,
  • Narzędzia promocji Fanpage’a – wprowadzenie teoretyczne.
  1. Inne kwestie kluczowe dla Twojej marki w sieci
  • Kryzys na Facebooku – jak działać w sytuacjach kryzysowych,
  • Nie zapominaj o swoim domu w sieci – Twoja strona WWW,
  • Co to ten content i po co on jest?,
  • Jak tworzyć treści, by uzyskać zakładany efekt.

Kadra

Prowadzący szkolenie

Łukasz Pytko – ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej oraz mediów społecznościowych. Absolwent kierunków Public Relations oraz Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Jana Pawła II w Krakowie oraz Zarządzania organizacjami publicznymi i obywatelskimi na Uniwersytecie Jagiellońskim. Swój warsztat w dziedzinie PR, social media oraz dziennikarstwa zdobywał pracując m.in. dla TAURON Arena Kraków, Polska Technika Górnicza S.A. – Targi Katowice, Angel Poland Group, Hilton Garden Inn Kraków Airport, Wessling Poland, Gazeta Wyborcza. Posiada wieloletnie doświadczenie jako wykładowca i szkoleniowiec, które nabył współpracując z Wyższą Szkoła Turystyki i Ekologii oraz Forum Agentów organizacji Wiadomości Turystyczne. W swojej karierze skutecznie współtworzył i wdrażał liczne kampanie wizerunkowe marek oraz produktów.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci o studiach na WSTiE

+48 (33) 87 42 080
rekrutacja@wste.edu.pl

Znajdziesz nas na: