Hotel po kryzysie – działania kontrolno-naprawcze

WSTiE > Oferta studiów > Kursy i szkolenia > Hotel po kryzysie – działania kontrolno-naprawcze

Rozpoczęcie rekrutacji Ciągły nabór
Czas trwania 8 godzin
Tryb kształcenia Stacjonarne lub online
Koszt280088 800 zł

Hotel po kryzysie – działania kontrolno-naprawcze - kurs

Koronawirus zmienił rzeczywistość – zmień więc sposób działania!

Trudna sytuacja w branży turystycznej spowodowała liczne problemy dla hotelarzy, jednak przy odpowiednim podejściu można przekuć je w sukces biznesowy. Kluczem jest jednak umiejętne postępowanie, na które składać się muszą liczne umiejętności.

Dzięki temu szkoleniu, pod okiem doświadczonego managera i eksperta-praktyka branży hotelarskiej, dowiesz się:

  • jak zwiększyć efektywność funkcjonowania hotelu po zniesieniu obostrzeń,
  • jak przygotować kadrę managerską do kierowania personelem w nowej rzeczywistości,
  • jak generować ruch i maksymalizować wyniki,
  • jak wdrożyć działania naprawcze w obszarze operacyjnym, kadrowym i kontrolingu zarządczym.

Poza najbardziej aktualną wiedzą teoretyczną oraz propozycjami zastosowań i wdrożeń, poznasz także bardzo praktyczne narzędzia, które pozwolą Ci odpowiednio zarządzać i motywować zespół w okresie pokryzysowym.

Sprawdź szczegóły programu i przekonaj się, jak ta inwestycja może przełożyć się na Twój sukces zawodowy!

Program

Program kursu Hotel po kryzysie – działania kontrolno-naprawcze

  1. Obszar operacyjny:
  • opracowanie i wdrożenie listy dobrych praktyk postCovid dla działów operacyjnych (służba pięter, gastronomia, recepcja),
  • procedury operacyjne w każdym dziale,
  • raportowanie i obieg dokumentów.
  1. Obszar kadrowy
  • struktura organizacyjna hotelu i wdrożenie nowego zoptymalizowanego modelu,
  • modele kompetencyjne dla pracowników – oparcie o wartości firmy / opracowane czynniki sukcesu / modele oczekiwanego postępowania,
  • proces rekrutacji i indywidualne ścieżki rozwoju pracowników dostosowane do przyjętych modeli kompetencyjnych,
  • wielozadaniowość pracowników,
  • systemy motywacyjne dla pracowników bezpośredniej obsługi.
  1. Obszar kontrolingu zarządczego
  • metodologia zarządcza wg uznanych norm światowych / USALI,
  • comiesięczne monitorowanie głównych wskaźników efektywności przedsiębiorstwa hotelowego: Zysk Operacyjny Brutto (GOP); Łączny Przychód na Dostępny Pokój (TRevPAR); wskaźniki kosztu zakupionych towarów do ceny sprzedaży dania/napoju (FoodCost/BeverageCost),
  • comiesięczny/cotygodniowy plan wydatków w podziale na departamenty – regularna analiza dotychczasowych kosztów departamentowych.

Kadra

Prowadzący szkolenie

Mgr Marcin Ziobro – Absolwent kierunku Turystyka i Rekreacja na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Wykładowca WSTiE, od niemal 20 lat związany z branżą turystyczną i hotelarstwem (grupa Orbis/Accor, Novotel Kraków City West – kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej; dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Vienna International Hotels & Resorts: Andel’s Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow, regionalny dyrektor ds. sprzedaży). W latach 2015-2017 dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor generalny w Hilton Garden Inn Kraków Airport, autor programu działań CSR. W latach 2017-2019 dyrektor butikowego Pałacu Bonerowskiego***** w Krakowie. Od września 2019 Dyrektor Generalny dwóch dużych hoteli i centrum konferencyjnego w Krakowie – Best Western Premier i Best Western Express. Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji procesów dydaktycznych jako wykładowca m.in. na studiach podyplomowych Menedżer Hotelu realizowanych przez Wyższą Szkołę Turystyki i Ekologii.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci o studiach na WSTiE

+48 (33) 87 42 080
rekrutacja@wste.edu.pl

Znajdziesz nas na: