Sales Management w obiektach hotelarskich

WSTiE > Oferta studiów > Kursy i szkolenia > Sales Management w obiektach hotelarskich

Rozpoczęcie rekrutacji Ciągły nabór
Czas trwania 8 godzin
Tryb kształcenia Stacjonarne lub online
Koszt 800 zł

Sales Management w obiektach hotelarskich - kurs

Naucz się sprzedawać – i sprzedaj tę wiedzę zespołowi

Jesteś managerem, który zarządza zespołem odpowiadającym za sprzedaż usług hotelowych? Chcesz zwiększyć efektywność pracy teamu, podnieść obroty i wygenerować trwałe zyski? To szkolenie to doskonałe kompendium wiedzy na temat tego jak sprzedawać – i jak nauczyć tego swoich podwładnych.

Z programu, przygotowanego przez eksperta-praktyka w tej dziedzinie, dowiesz się m.in.:

  • jak realizować strategię firmy na poziomie operacyjnym,
  • jak planować sprzedaż usług hotelowych,
  • jak skutecznie budować i motywować zespoły, realizujące sprzedaż,
  • jak projektować biznes-mix dla hotelu,
  • jak przeprowadzić analizę SWOT w odniesieniu do konkurencji,
  • jak budować politykę cenową firmy.

Poszczególne etapy zajęć, prowadzonych w formie praktycznych przykładów, zapewniają przekrojową wiedzę i kompleksowe przygotowanie dla każdego profesjonalisty, który na poważnie myśli o zarządzaniu sprzedażą w branży hotelarskiej.

Sprawdź szczegółowy program szkolenia i już dziś sprawdź, w jaki sposób ta inwestycja może pomóc Ci w rozwoju kariery.

Program

Program kursu Sales Management w obiektach hotelarskich

  1. Określenie efektywnego biznes-mixu dla hotelu.
  • Biznes-mix w sprzedaży pokoi i usług gastronomicznych.
  • Jak zaprojektować biznes-mix?
  • Od czego zależy efektywność biznes-mix?
  1. Analiza SWOT konkurencji.
  • Matryca analizy SWOT
  • Skąd pozyskiwać dane o konkurencji?
  • Jak skutecznie zrealizować analizę SWOT?
  • Co możemy wnioskować z wyników zrealizowanej analizy?
  1. Narzędzia dystrybucji i narzędzia analityczne.
  • Narzędzia dystrybucji
  • Praktyczne zastosowanie narzędzi dystrybucji
  • Narzędzia analityczne
  • Praktyczne zastosowanie narzędzi analitycznych i skuteczne wnioskowanie
  1. Tworzenie polityki cenowej.
  • Zasada 3C
  • Metody kształtowania skutecznych strategii cenowych
  • Jak projektować politykę cenową obiektu hotelarskiego?
  • Budowanie zespołu sprzedażowego i wyznaczanie celów
  • Cechy dobrego sprzedawcy
  • Pozyskiwanie handlowców z rynku
  • Metody budowania i wspierania zespołu
  • Metody wyznaczania celów

Kadra

Prowadzący szkolenie

Mgr Marcin Ziobro – Absolwent kierunku Turystyka i Rekreacja na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Wykładowca WSTiE, od niemal 20 lat związany z branżą turystyczną i hotelarstwem (grupa Orbis/Accor, Novotel Kraków City West – kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej; dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Vienna International Hotels & Resorts: Andel’s Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow, regionalny dyrektor ds. sprzedaży). W latach 2015-2017 dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor generalny w Hilton Garden Inn Kraków Airport, autor programu działań CSR. W latach 2017-2019 dyrektor butikowego Pałacu Bonerowskiego***** w Krakowie. Od września 2019 Dyrektor Generalny dwóch dużych hoteli i centrum konferencyjnego w Krakowie – Best Western Premier i Best Western Express. Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji procesów dydaktycznych jako wykładowca m.in. na studiach podyplomowych Menedżer Hotelu realizowanych przez Wyższą Szkołę Turystyki i Ekologii.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci o studiach na WSTiE

+48 (33) 87 42 080
rekrutacja@wste.edu.pl

Znajdziesz nas na: