MBA w hotelarstwie

WSTiE > Oferta studiów > MBA > MBA w hotelarstwie
Termin rekrutacji do 30 września 2024 r.
Rozpoczęcie studiów październik 2024 r.
Czas trwania 3 semestry
Język studiów Polski
Tryb kształcenia Niestacjonarny – zjazdy sobotnio-niedzielne

 Zajęcia odbywają się w ścisłym  centrum Krakowa 

MBA w hotelarstwie

Marzysz o karierze top menedżera hotelu, światowym poziomie kompetencji i szerokiej sieci kontaktów? Pogram MBA w Hotelarstwie to rozwiązanie idealne dla Ciebie!

To nie tylko jedne z pierwszych w Polsce studiów specjalistycznych, ale także odpowiedź na potrzeby nowoczesnego rynku hotelarskiego. Program obejmuje szeroki zakres zagadnień, takich jak przywództwo, zarządzanie i marketing, rachunkowość i finanse, a także nowoczesne koncepcje: zrównoważony rozwój w hotelarstwie, technologie w zarządzaniu gastronomią.

Studia MBA w Hotelarstwie, stworzone przez WSTiE, to idealne rozwiązanie dla tych managerów, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w najdynamiczniej rozwijającym się sektorze usług. Nasze programy kładą nacisk na wykorzystanie wiedzy w rzeczywistych projektach, co umożliwia zdobycie cennego doświadczenia nie tylko w branży hotelarskiej, ale również w innych branżach pokrewnych.

Dlaczego to nasz program zapewni ci przewagę na rynku?

Wybierając nasz program, otrzymujesz nie tylko wiedzę i umiejętności, ale także dostęp do grupy ambitnych i doświadczonych menedżerów, którzy tworzą inspirujące środowisko i pomagają w rozwoju zawodowym.

  • Branża hotelarska rozwija się najszybciej wśród sektora usług, a pierwszoligowi menedżerowie o najwyższych kwalifikacjach są zasadniczym celem head hunterów. Oferujemy wiedzę, umiejętności i narzędzia, dzięki którym staniesz się liderem w tej dynamicznej branży.
  • W świecie wymagającym ciągłego dostosowywania się do zmieniających się warunków rynkowych warto inwestować w rozwój kompetencji analitycznych, umożliwiających podejmowanie skutecznych decyzji biznesowych. Nasz program jest zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić uczestnikom tę kluczową umiejętność.
  • Wdrażamy innowacje i światowe trendy w zarządzaniu hotelarstwem, promujemy odpowiedzialne i kreatywne przywództwo oraz stawiamy na wykorzystanie przyszłościowych technologii. Dzięki temu nasi absolwenci są w stanie z powodzeniem prowadzić własną firmę lub objąć najwyższe stanowiska zarządcze w przedsiębiorstwach hotelarskich.
  • Nasza kadra wykładowców to wybitni specjaliści z bogatym doświadczeniem biznesowym, którzy na co dzień pracują w branży i mogą podzielić się swoją wiedzą oraz praktycznymi umiejętnościami. Dzięki temu nasi słuchacze zyskują wiedzę o zarządzaniu procesami biznesowymi oraz rozwijają swoje soft skills.
  • Dzięki unikalnej sieci kontaktów zawodowych, którą nasi słuchacze zyskują podczas studiów, mają oni szansę na dalszy rozwój i ekspansję swojego biznesu.

Studia MBA w hotelarstwie – dla kogo?

Studia MBA w Hotelarstwie to idealny wybór dla wszystkich osób, które już pracują w sektorze hotelarskim, planują podjąć w nim zatrudnienie, a także dla przedsiębiorców, którzy chcą poszerzyć swoją działalność biznesową o tę branżę. Niezależnie od Twojego doświadczenia i aspiracji zawodowych, studia MBA w Hotelarstwie pozwolą Ci zdobyć nowe umiejętności i wiedzę, aby zwiększyć swoją atrakcyjność na rynku pracy.

Wybierz studia MBA w hotelarstwie, jeśli chcesz:

  • podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania w jednym z najszybciej rozwijających się sektorów usług – branży hotelarskiej;
  • rozwijać swoje umiejętności analityczne, pozwalające na podejmowanie skutecznych decyzji biznesowych w nieprzewidywalnym otoczeniu gospodarczym;
  • poznać światowe trendy i innowacje w zarządzaniu hotelarstwem oraz wdrożyć je w praktyce;
  • rozwinąć swoje zdolności przywódcze oraz kompetencje miękkie niezbędne na stanowiskach menedżerskich;
  • zostać przygotowanym do objęcia kluczowych stanowisk zarządczych w przedsiębiorstwach hotelarskich lub do prowadzenia własnej firmy w branży;
  • rozszerzyć swoją sieć kontaktów zawodowych i nawiązać współpracę biznesową dzięki gronu słuchaczy-menedżerów, reprezentujących różne poziomy zarządzania.

Program

Studia MBA w hotelarstwie – program

Przedmioty realizowane na studiach MBA w Hotelarstwie – 298 godzin (3 semestry):

  • Zarządzanie procesem inwestycyjnym w branży hotelarskiej,
  • Systemy hotelowe i modele zarządzania,
  • Uwarunkowania prawne w hotelarstwie,
  • Zarządzanie budynkiem,
  • Zasoby ludzkie,
  • Organizacja pionów operacyjnych,
  • Zarządzanie gastronomią hotelową,
  • Komunikacja marketingowa,
  • Sprzedaż i dystrybucja,
  • Organizacja wydarzeń przemysłu spotkań,
  • Zarządzanie ceną (Revenue Management),
  • Organizacja i zarządzanie strefą spa&wellness,
  • Rachunkowość zarządcza,
  • Informatyzacja i robotyzacja,
  • Strategie ścieżek rozwoju pracowników,
  • Zarządzanie doświadczeniem gości,
  • Otoczenie społeczno-gospodarcze hotelarstwa,
  • Asset management,
  • Efektywny dyrektor hotelu – studia przypadków,
  • Zarządzanie projektowe w hotelarstwie,
  • Techniki zarządzania strategicznego gastronomią,
  • Strategia rynkowa przedsiębiorstwa.

Studia MBA w Hotelarstwie – metody kształcenia

Główny nacisk położono na aktywizujące metody dydaktyczne, takie jak:

  • analiza przypadków,
  • symulacje biznesowe Livon™,
  • realizacja projektów,
  • dyskusja,
  • metaplan,
  • praca w grupach.

Dyplom ukończenia MBA w hotelarstwie – korzyści dla absolwentów

Jako absolwent studiów MBA w hotelarstwie zyskasz:

  • potwierdzenie uzyskania profesjonalnej wiedzy i umiejętności z zakresu nowoczesnych metod zarządzania w hotelarstwie,
  • potwierdzenie wysokich kompetencji menedżerskich,
  • prestiż i możliwość awansu zawodowego,
  • bardziej efektywne i kreatywne pełnienie funkcji kierowniczych średniego i wysokiego szczebla,
  • przepustka do skutecznego rozwijania własnego biznesu,
  • wzrost atrakcyjności na rynku pracy.

Kadra prowadzących 

prof. dr hab. Andrzej Blikle

Profesor w Instytucie Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk, członek Europejskiej Akademii Nauk. Wykładał na uniwersytetach w Polsce, USA, Kanadzie, Danii i Szwecji. W latach 1990-2010 był prezesem A. Blikle Sp. z o.o. Jest honorowym prezesem stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych oraz Centrum im. Adama Smith’a. W 2015 r. jego książka „Doktryna jakości” zajęła I miejsce w konkursie Dziennika Gazety Prawnej w kategorii „Najlepszy poradnik ekonomiczny”, a w r. 2016 przez SGH została uznana za najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014-2015. Od roku 2008 prowadzi firmę doradczą Andrzej Blikle Doradca.

Arkadiusz Dawidowski

Dyrektor zarządzający ForSpa oraz prezes Europejskiej Fundacji Spa w Polsce. Od 2005 r. zajmuje się consultingiem i projektowaniem spa oraz wyposażaniem hotelowych spa. Jest autorem unikalnych i kultowych koncepcji spa takich jak: Głęboczek Vine Resort & Spa, Villa Park Med. & Spa, Czarny Potok Luxury Collection, Narvil Conference & Spa, Kormoran Wellness Medical Spa. Arkadiusz Dawidowski jest też cenionym międzynarodowym konsultantem spa: delegatem Polski na Światowy Szczyt Spa & Wellness oraz twórcą Europejskiego Kongresu Spa w Polsce.

studia mba, hotelarstwo

Radosław Fronc

Prezes zarządu spółki Main Square Hospitality Group. Założyciel i współwłaściciel grupy restauracji w Krakowie m.in: Kogel Mogel, Fiorentina, Wesele, Szara Gęś, Bianca, La Grande Mamma, La Campana oraz Balthazar Design Hotel.  Od 2008 roku wymienione restauracje otrzymały 27 wyróżnień przez przewodnik Michelin, a Kogel Mogel i La Campana obecne są również w przewodniku Gault&Milleau. Absolwent psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W prowadzeniu restauracji od zawsze intrygował i pasjonował go proces relacyjności i genuine hospitality. Pasjonat podróży inspirowanych znakomitą kuchnią, winem i operą. Od 2020 roku konsul honorowy Hiszpanii.

STUDIA MBA, HOTELARSTWO

Dariusz Futoma

Prezes Zarządu Horwath HTL. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim w Warszawie oraz studiów Executive MBA Rotterdam of School of Management & Association in Management Education, Erasmus Graduate School of Business, Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menadżerów  i Business Center Club (2004). Związany z branżą hotelarską od 20 lat. Posiada rozległe doświadczenie strategiczne i operacyjne zdobyte na rozwijającym się polskim rynku hotelowym, także na rynkach wschodnich. Pracował m.in. w hotelu Jan III Sobieski w Warszawie na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, koordynował program marketingowy Polish Prestige Hotels & Resorts, w sieci Rezidor Group 5 lat piastował stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu hotelu Radisson SAS w Kijowie na Ukrainie. Dyrektor hotelu Scandic w Gdańsku. Członek Społecznej Rady Turystyki przy Ministrze Sportu i Turystyki (1 i 3 kadencja).

STUDIA MBA, HOTELARSTWO

PIOTR GRAJEWSKI

Doświadczony konsultant biznesowy z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży HORECA. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i operacyjnym, realizuje projekty w obszarach: kreacja konceptów, zarządzanie operacyjne, zarządzanie finansami, budowanie i motywowanie zespołów, zarządzanie produktem, rozwój sieci, przejęcia i akwizycje. Posiada wiedzę w zakresie projektowania i wdrażania strategii biznesowych, optymalizacji procesów, zarządzania ryzykiem oraz transformacji cyfrowej. Wieloletni prezes Santa Fe Partners Sp z o.o., która stworzyła kultową markę w segmencie casual dining Blue Cactus i Iguana Bar w Warszawie. Lider kuchni Tex Mex w Polsce. Współzałożyciel Foodio Concepts i marki Papa Diego, które otrzymało w 2019 roku branżową nagrodę SCF Retailers Award w kategorii F&B Expansion oraz prestiżową nagrodę Polskiej Rady Centrów Handlowych – Retail Award 2019. Zrealizował ponad 50 projektów, w tym dla marek sieciowych (QSR), hotelowych oraz minibrowarów restauracyjnych.

Violetta Hamerska

Ekspert i konsultant Guest & Employee Experience. Jest mentorem, trenerem i wykładowcą akademickim. Pracuje z zespołami hotelowymi oraz kadrą kierowniczą jako Executive Interim Manager w zakresie zarządzania jakością usług hotelowych, psychologii obsługi gości oraz psychologii motywacji.

Agnieszka Kasprzak

Revenue Manager w Louvre Hotels Group. W hotelarstwie pracuje od 1990 roku. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w hotelu Victoria InterContinental (obecnie Sofitel Victoria) w dziale rezerwacji. W ciągu 15 lat obejmowała różne funkcje związane ze sprzedażą i marketingiem usług hotelowych aż do objęcia stanowiska Revenue Managera hotelu. Od 2005 roku zajmowała się wdrożeniem metod RM w Grupie Hotelowej Orbis jako Regionalny Revenue Manager. W kwietniu 2011 objęła stanowisko Revenue Managera w Louvre Hotels Group, obecnego w Polsce pod markami hoteli: Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe. Od września 2017 r. pełni funkcję International RM Director w Louvre Hotels Group.

studia mba, hotelarstwo

ANDRZEJ KLEEBERG

Absolwent Wydziału Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania obiektami hotelarskimi oraz SPA w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Ukończył prestiżowy roczny kurs International Hospitality Management Program, współorganizowany przez Accor Academy i ESSEC Business School. Hotelarz z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży. Od początku kariery związany z siecią Accor. Doświadczenie zawodowe zdobywał w hotelach różnej kategorii, od Ibisa po Sofitel, w kraju i za granicą. Od 2021 roku jest dyrektorem hotelu Mercure Katowice Centrum, gdzie był odpowiedzialny za jego otwarcie i nadal ugruntowuje jego pozycję oraz zwiększa udział na lokalnym rynku.

Joanna Kulesza

Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Kilkunastoletnie doświadczeniem w branży hotelarskiej obecnie wykorzystuje w pracy w Profitroom – lidera wśród dostawców technologii dla hoteli. Trener, konsultant z zakresu sprzedaży i marketingu, polityki cenowej i zarządzania recepcją. Piastowała funkcje kierownicze w jednym z hoteli OST Gromada, przez 10 lat tworzyła struktury IBB Andersia Hotel, gdzie pełniła obowiązki revenue & front office managera. Od kilku lat czynnie współpracuje z Instytutem Rynku Hotelarskiego prowadząc szkolenia, audyty i konsultacje.

Dorota Malinowska

Współzałożycielka Pro Value, odpowiedzialna za sektor hotelowy. Ekspercką wiedzę z zakresu nieruchomości hotelowych zdobyła w ciągu 20 lat pracy w branży, podczas których zarządzała działami finansowymi i nadzorowała procedury operacyjne w renomowanych warszawskich hotelach. Zarządzała działem finansowym hotelu Le Regina oraz Rezydencji Diana w Warszawie. Współpracowała z firmą Cushman & Wakefield, gdzie pełniła rolę eksperta ds. nieruchomości hotelowych. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

STUDIA MBA, HOTELARSTWO

JANUSZ MITULSKI

Starszy Dyrektor ds. Rozwoju sieci Marriott International, odpowiedzialny za rozwój sieci na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, Krajów Bałtyckich oraz Ukrainy. W 2015 roku przeszedł do Mariott International z firmy doradczej Horwath HTL Polska, gdzie przez ponad pięć lat był partnerem i szefem w zespole doradztwa hotelowego i turystycznego. W tym okresie zaangażowany był w blisko 200 projektów – zarówno w Polsce, jak i w innych krajach naszego regionu. Zanim rozpoczął pracę w konsultingu, pracował w sieci Qubus Hotel. Był tam m.in. dyrektorem dwóch hoteli, a następnie przez ponad pięć lat dyrektorem sprzedaży i marketingu całej sieci w Polsce. Przez wiele lat był wiceprezesem, a następnie członkiem Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz trenerem Akademii Hotelarza. Współautor Hotel Guidebook oraz konferencji Hotel Trends Poland & CEE, wykładowca akademicki. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, a także członek międzynarodowej organizacji zawodowej The Royal Institution of Chartered Surveyors (MRICS).

LAURENT PICHERAL

Zarządzający sektorem HOREA z ponad 30-letnim doświadczeniem w gastronomii, wdrażaniu ładu korporacyjnego, finansach, IMO, audycie zewnętrznym i wewnętrznym, zarządzaniu aktywami i zarządzaniu projektami CSR. Znawca rynku hotelarskiego i gastronomicznego w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem Europy Środkowej i Wschodniej. Uznany ekspert w zakresie restrukturyzacji działalności biznesowej oraz wdrażania niezbędnych zmian w modelu biznesowym generujących pozytywne skutki finansowe, HR i CSR. Związany przez lata z grupą Accor, w latach 2010-2014  Prezes Zarządu – Dyrektor Generalny ORBIS S.A. Poland i na kraje bałtyckie,  a w latach 2014- 2020 członek Rady Nadzorczej Orbis S.A.

Andrzej Przeniosło

Od maja 2016 r. dyrektor generalny podwarszawskiego hotelu Nosselia. Hotelarz z ponad 30 letnim doświadczeniem, współtwórca pierwszego zespołu odpowiedzialnego za otwarcie Hotelu Marriott oraz wieloletni pracownik Hotelu Jan III Sobieski. Dyrektor generalny licznych hoteli, w tym Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym, City Park Residence w Poznaniu, Hotel Warszawianka w Jachrance, Grand Hotel Rzeszów, Hotel Bristol w Rzeszowie oraz Hilton Garden Inn Kraków Airport. Laureat prestiżowej nagrody Hotel Success Awards dla jednego z najlepszych Hoteli Hilton Garden Inn na świecie.

Tomasz Schweda

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych i dynamicznych hotelarzy młodego pokolenia w Polsce, pasjonat hotelarstwa. Dyrektor generalny Mercure Kraków Stare Miasto, flagowego hotelu marki Mercure w Europie. „Hotelarz Roku 2018” w kategorii Hotelarz do 35. roku życia. Panelista podczas największych konferencji i spotkań branżowych w kraju. Doświadczenie w branży zdobywał, pracując w sieciach: Accor, Sheraton, Marriott, Vienna House, Mamaison Hotels & Residences, gdzie przeszedł przez niemal wszystkie szczeble hierarchii hotelowej, od stanowisk operacyjnych, poprzez te związane ze sprzedażą i marketingiem aż do kompleksowego zarządzania hotelem. Absolwent ekonomicznej szkoły wyższej na kierunku zarządzanie o specjalności euromarketing w turystyce i hotelarstwie oraz z zakresu komunikacji w biznesie. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu kompetencji managerskich. Prywatnie interesuje się muzyką, gra na skrzypcach i fortepianie. Czas wolny spędza podróżując i poznając wyjątkowe hotele na całym świecie.

Wiktor Siegel

Konsultant, trener i coach z ponad 15-letnim doświadczeniem. Założyciel i współwłaściciel firmy projektowej exploHR, specjalizującej się w badaniach i wdrożeniach zmian w organizacjach. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu, marketingu i sprzedaży. Wykładał i prowadził warsztaty w języku polskim i angielskim, m. in. w Austrii, Belgii, Finlandii, Indiach, Niemczech, Rosji, Słowacji, Stanach Zjednoczonych, Ukrainie, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Specjalizuje się w zarządzaniu projektem, zarządzaniu zmianą, wdrażaniu strategii, przywództwie, motywacji, coachingu, zarządzaniu stresem i strategii wellness.

studia mba, hotelarstwo

LIDIA WISZNIEWSKA

Przez 30 lat związana z siecią Radisson Hotel Group – zarządzała hotelami marek Radisson Blu oraz Park Inn by Radisson, o wielkościach od 160 do 1200 pokoi, w Polsce, Bułgarii, Rosji. Zarządzała największym hotelem w sieci: 1200-pokojowym Park Inn by Radisson w St. Petersburgu. Bezpośrednio współtworzyła lub była odpowiedzialna za sukcesy hoteli w Sofii, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Ekaterinburgu, Moskwie.  Od 2015 roku Dyrektor Generalny hoteli RHG w Krakowie, a w latach 2020-22 Dyrektor Regionalny na Polskę Południową. Absolwentka Professional Development Program Uniwersytetu Cornell (USA) oraz MBA Fnanse Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie prowadzi własną działalność skupioną na doradztwie hotelowym oraz szkoleniach. Specjalizuje się w optymalizacji przychodów i kosztów, wprowadzaniu zmian oraz zmianach kulturowych organizacji.

STUDIA MBA, HOTELARSTWO

DR BARTŁOMIEJ WALAS, PROF. WSTIE

Dziekan Wydziału Turystyki i Rekreacji WSTiE. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie i Instytutu Studiów Wyższych nad Turystyką na Sorbonie, doktor nauk o kulturze fizycznej, specjalista w zakresie polityki turystycznej i marketingu turystycznego. Pracę naukowo-dydaktyczną łączył z praktyką gospodarki turystycznej na kierowniczych stanowiskach. Od 1996 roku związany z Urzędem Kultury Fizycznej i Turystyki, a następnie Polską Organizacją Turystyczną, piastując w latach 1996-2008 stanowisko dyrektora Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu. W latach 2008-2017 pełnił funkcję wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, odpowiadając za strategię i promocję na rynkach zagranicznych. Prowadzi liczne wykłady monograficzne i szkolenia z zakresu marketingu terytorialnego. Autor koncepcji Strategii marketingowej Polski w sektorze turystyki na lata 2012-2020 oraz między innymi strategii marki Polish Prestige Hotels&Resorts. Członek Rady Społecznej przy Ministrze Sportu i Turystyki I kadencji. Członek Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

Ireneusz Węgłowski

Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, przewodniczący Rady Nadzorczej Orbis SA, przewodniczący Rady Polskiej Organizacji Turystycznej. W latach 1991-2020 pełnił funkcję wiceprezesa Orbis SA, gdzie działał w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego i skupienie się na hotelarstwie jako podstawowej działalności firmy. Jest doświadczonym praktykiem i specjalistą w dziedzinie transakcji hotelowych. Z powodzeniem brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA). Ireneusz Węgłowski od 2014 roku pełni funkcję prezesa Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – organizacji reprezentującej interesy polskich hotelarzy na szczeblu lokalnym, krajowym i unijnym, będącej członkiem międzynarodowej organizacji HOTREC, zrzeszającej hotele, restauracje i kawiarnie w Europie.

STUDIA MBA, HOTELARSTWO

MARCIN ZIOBRO

Od  ponad 20 lat związany z branżą turystyczną i hotelarstwem (grupa Orbis/Accor, Novotel Kraków City West – kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej; dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Vienna International Hotels & Resorts: Andel’s Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow, regionalny dyrektor ds. sprzedaży). W latach 2015-2017 dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor generalny w Hilton Garden Inn Kraków Airport, autor programu działań CSR. W latach 2017-2019 dyrektor butikowego Pałacu Bonerowskiego***** w sercu Krakowa. Od września 2019 Dyrektor Generalny dwóch dużych hoteli i centrum konferencyjnego w Krakowie:  Premier Kraków Hotel – CFI Hotels Group . Od 2022 roku dyrektor generalny pięciogwiazdkowego hotelu H15 Luxury Palace w centrum Krakowa. Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach.

Rekrutacja

Aby zostać słuchaczem, należy złożyć następujące dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy 
  2. Dyplom ukończenia studiów na poziomie minimum studiów I stopnia
  3. Dowód uiszczenia opłaty wpisowej za studia
    Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii, ul. Zamkowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka
    Nazwa banku: PKO BP S.A o. w Katowicach
    KOD BIC (SWIFT): BPKOPLPW
    Numer konta bankowego: PL94102023130000360204318770

    Uprzejmie prosimy o wprowadzenie w tytule przelewu  imienia i nazwiska z adnotacją opłata wpisowa/kierunek studiów 

    Obowiązek informacyjny

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

    Zgoda na wykorzystanie wizerunku

    Zgoda na przesyłanie informacji handlowych (opcjonalne)

    Opłaty

    Ile kosztują studia studia MBA w hotelarstwie?

    Pozycja Koszt
    Czesne  14 000 zł – płatne semestralnie (semestr I – 3500 zł, semestr II – 3500 zł, semestr III – 7000 zł), z możliwością rozłożenia na raty
    Opłata wpisowa 300 zł

    Studia MBA w hotelarstwie – ważne informacje

    Skontaktuj się z nami:

    Lucyna Jurzak
    koordynator biznesowych studiów podyplomowych 
    +48 33 874 46 05
    +48 33 874 54 27
    lucynajurzak@wste.edu.pl

    • Zajęcia odbywają się w ścisłym centrum Krakowa – ul. Basztowa 25.
    • Program jest realizowany podczas 15 zjazdów sobotnio-niedzielnych.
    • Warunkiem ukończenia studiów MBA w Hotelarstwie jest zaliczenie wszystkich przedmiotów w formie testu oraz napisanie pracy końcowej w formie projektu biznesowego.

    Masz pytania?

    Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci o studiach na WSTiE

    +48 (33) 87 42 080
    rekrutacja@wste.edu.pl

    Znajdziesz nas na: