Menedżer eventów – kadra

Magdalena Sroka

Menedżerka kultury, znawczyni problematyki związanej z kulturą i sztuką, producentka i koordynatorka międzynarodowych projektów. W latach 2008–2010 była dyrektorką Krakowskiego Biura Festiwalowego, następnie w latach 2010–2015 wiceprezydentem Krakowa ds. kultury i promocji a w latach 2015–2017 dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Współtworzyła pierwszą strategię promocji Krakowa na lata 2003–2007.Twórczyni Krakowskiej Komisji Filmowej i Regionalnego Funduszu Filmowego w Krakowie oraz ekspertka Kongresu Kultury Polskiej.

Dagmara Plata-Alf

Dyrektor zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group oraz wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich. Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire.

dr Krzysztof Celuch

Prezes Celuch Consulting, międzynarodowy ekspert z zakresu przemysłu spotkań, event marketingu. Posiada międzynarodowe uprawnienia trenerskie w zakresie certyfikacji: MPI Global Training, Sustainability in Tourism, Certificate Incentive Specialist, Event Canvas. Realizował liczne projekty badawcze, w tym pierwszego w Polsce raportu „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę” (Poland Meetings Impact). Pracę akademicką prowadzi w USA, Chinach i Polsce w takich uczelniach jak San Diego State University, Skema Business School,Grupa Uczelni Vistula, Uniwersytet Warszawski i Uniwersytet w Toruniu. Był kierownikiem Poland Convention Bureau przy Polskiej Organizacji Turystycznej.

Izabela Błaszczyk

Manager kultury, producent, koproducent i koordynator wielu międzynarodowych projektów kulturalnych i telewizyjnych. Jest członkiem jury prestiżowego konkursu EFFIE Awards, zasiada w Radzie Ekspertów THINKTANK. Od 2011 roku jako dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego współdecyduje o kształcie i odpowiada za organizację, produkcję i markę prestiżowych krakowskich wydarzeń kulturalnych, które zostały docenione przez organizatorów takich konkursów, jak m.in. IFEA Pinnacle Awards, European Design Awards, Złote Formaty, Złote Orły czy Mobile Trends Awards.

Ewa Woch-Kośmider

Współzałożycielka i Wiceprezes Zarządu firmy Targi w Krakowie. Od ponad 20 lat pracuje w branży targowej, organizując wystawy branżowe, targi, kongresy i konferencje.   W latach 1992-1996 project manager w Cracow Expo Center. Uczestniczka szkoleń międzynarodowych z zakresu działalności targowej w Paryżu, Brukseli i Kopenhadze. W latach 2008-2015 Dyrektor Zarządzający firmy EasyFairs Poland. wchodzącej w skład grupy easyFairs NV, jednego z największych organizatorów targów branżowych w Europie. W 2016 zdobyła wyróżnienie w kategorii Manager Roku w plebiscycie „Dziennika Polskiego”.

Agnieszka Faracik-Leśniak

Event manager z pasji. Mając doświadczenie 14 lat pracy przy organizacji imprez incentive i konferencji na niemalże całym świecie, postanowiła całkowicie skoncentrować się na klientach branży spotkań i założyła DMC Poland. Dzisiaj po 11 latach, firma jest wiodącym Destination Management Company, firmą zajmującą się organizacją spotkań, konferencji, programów incentive oraz eventów na terenie Polski dla klientów zagranicznych. Aktywnie działa w organizacjach międzynarodowych MPI, SITE, World of DMC’s. Jest członkiem Rady Dyrektorów przy Krakow Convention Bureau. W roku 2012 otrzymała prestiżową nagrodę MP Award dla DMC/PCO. Od roku 2013 posiada tytuł Certificate Incentive Specialist CIS nadawany przez SITE.

Krzysztof Paradowski

Z branżą MICE związany od 2005 roku. Na początku swojej kariery zdobywał doświadczenie m.in. w hotelach Hilton Reno w Newadzie oraz Sheraton w Krakowie. Od 10 lat związany z CMA, w której obecnie pełni funkcję prezesa zarządu. Jest członkiem m.in. takich organizacji, jak Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Kongresy i Konferencje w Polsce, Meeting Professional International Poland Chapter, Knights of Columbus. W 2017 roku został wyróżniony nagrodą MP POWER 2017 w kategorii „dostawca multimediów“. Jest autorem wielu koncepcji wydarzeń komercyjnych i kulturalnych, producentem, scenografem, pasjonatem nowoczesnych technologii multimedialnych.

Bogdan Wąsiel

Aktor, reżyser, scenarzysta, dramoterapeuta, creative director. Trener specjalizujący się w działaniach integracyjnych i rozwijających kreatywność. Współzałożyciel Teatru i Fundacji Wierzbak. Laureat wielu nagród artystycznych. Autor i współrealizator cykli programów telewizyjnych poświęconych aktywności artystycznej dzieci i młodzieży.. Laureat pierwszej edycji, a obecnie przewodniczący jury konkursu Kreatywny Branży Eventowej. Juror konkursu Innovation Ad. Współpracując z wieloma agencjami reklamowymi opracowywał i realizował projekty eventów i akcji promocyjnych dla największych firm i korporacji, m.in. Telekomunikacji Polskiej, Kompanii Piwowarskiej, B.A.T., Banku Zachodniego WBK, Orange Polska, ING Banku Śląskiego. Obecnie dyrektor kreatywny agencji JEETEVENTS.

Paula Fanderowska

Wiceprezes Zarządu SKKP. Przez lata związana z Biurem Współpracy Zagranicznej w Urzędzie Miasta Krakowa, gdzie odpowiadała za kontakty ze strefą hiszpańskojęzyczną. W latach 2010-2014 Konsul RP w Caracas w Wenezueli. Po zakończeniu misji dyplomatycznej i wraz z rozpoczęciem działalności Centrum Kongresowego  ICE Kraków nawiązała współpracę z Krakowskim Biurem Festiwalowym. Jest odpowiedzialna za nadzór i koordynację działań Centrum Kongresowego ICE Kraków na stanowisku zastępcy KBF, które jest operatorem Centrum.

Anna Nowakowska

Z branżą MICE i hotelarską związana od ponad 15 lat. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym do grudnia 2017r. sprawowała funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Autorka licznych szkoleń z dziedziny event management, event marketing oraz MICE Venue Management.Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas. Przez 6 lat związana z Hotelem NARVIL**** Conference & Spa. Autorka licznych publikacji. Laureatka konkursu Tourism Trends Awards 2016. Wyróżniona tytułem eksperta podczas konferencji Hotel Meeting 2018. Jurorka w konkursach branży hotelarskiej i eventowej.

dr Bartłomiej Walas

Dziekan Wydziału Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej. Specjalista w zakresie polityki turystycznej i marketingu turystycznego, analityk rynku i prelegent. Pracę dydaktyczną łączył z praktyką gospodarki turystycznej na kierowniczych stanowiskach. W latach 1996-2008 dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu a od 2008 do 2017 wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, odpowiadający za strategię marketingową na rynkach zagranicznych. Jest autorem między innymi strategii marketingowej Polski w sferze turystyki. W dorobku posiada liczne publikacje i analizy wykonane na zleceniem administracji oraz sektora prywatnego. Członek Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

Anna Jędrocha

Ekspert branży spotkań, aktywny członek polskich organizacji turystycznych. Założyciel i prezes zarządu ostatnich trzech kadencji Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Do maja 2017 roku kierowała jedną z największych organizacji samorządu gospodarczego w polskiej turystyce – Krakowską Izbą Turystyki. Jest też członkiem International Congress & Convention Association. Zawodowo związana z krakowskimi firmami: Symposium Cracoviense, profesjonalnym organizatorem kongresów i Intercrac DMC, w których pełni funkcję prezesa zarządu. W roku 2013 otrzymała prestiżową nagrodę MP Power Award w kategorii Meeting Planner DMC/PCO.

Urszula Podraza

Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem, obejmującym pracę w mediach i zarządzanie komunikacją, trener, wykładowca akademicki, ekspert w dziedzinie public relations. Była m.in. dziennikarzem, PR managerem w instytucjach publicznych oraz rzecznikiem prasowym i kierownikiem działu PR krakowskiego lotniska. Obecnie jest partnerem strategicznym firmy doradczo-komunikacyjnej Planet Partners. Specjalizuje się w budowaniu strategii wizerunkowych firm i instytucji oraz komunikacji kryzysowej. Przeprowadziła kilkaset szkoleń poświęconych budowaniu wizerunku/ Jest autorkę publikacji na temat komunikacji w mediach branżowych oraz książki „Kryzysowe public relations” .

dr Jerzy Raciborski

Prawnik, na stałe związany z Wydziałem Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Specjalizuje się w prawie gospodarczym i turystycznym, ze szczególnym uwzględnieniem warunków świadczenia usług czasu wolnego, ochrony konsumenta i małej przedsiębiorczości. Autor wielu podręczników z zakresu usług turystycznych i hotelarskich. Kształci w zakresie prawa gospodarczego, prawnych aspektów projektów outdoor, standaryzacji usług hotelarskich i oraz warunków świadczenia usług prozdrowotnych. Współpracuje z administracją rządową i samorządową oraz samorządem gospodarczym i organizacjami branżowymi w turystyce w zakresie stanowienia i wdrażania szczególnych rozwiązań prawnych.

Agnieszka Górka

Przedsiębiorca, ekspert ds. PR, organizator, współorganizator i podwykonawca w produkcji wydarzeń muzycznych i kulturalnych. Wieloletni pracownik w dużych międzynarodowych korporacjach w działach marketingu. Specjalizacje: organizacja wydarzeń, marketing i PR, współpraca B2B, zarządzanie relacjami, produkcja i budżetowanie. Właścicielka dwóch lokali gastronomicznych w Krakowie.

Tomasz Nowak

Prezes Netventure Sp. z o.o., firmy, która stworzyła i rozwija internetowy system rejestracji i obsługi uczestników wydarzeń – Syskonf.pl. Osoba z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży internetowej oraz w obsłudze branży MICE. Przez ponad 10 lat zarządzał agencją interaktywną zajmującą się m.in. produkcją dedykowanych systemów i aplikacji internetowych. Od 2012 r. członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.

Michał Kozak

Z branżą hotelarską i MICE związany od niemal 20 lat. Od czerwca 2018 jest wiceprezesem i dyrektorem generalnym hotelu Arłamów. Wcześnie, od 2003 r. był związany z Grupą Mazurkas, gdzie wspinając się po szczeblach zawodowych, zarządzał od 2013 roku hotelem Mazurkas i Mazurkas Catering 360. Jego działania doprowadziły Mazurkas Catering 360 do pozycji jednego z liderów na rynku cateringowym w Polsce. Osobowość Roku MICE Poland 2012 w kategorii manager obiektu oraz zdobywca głównej nagrody w pierwszej edycji MP Power Awards w kategorii dostawca – catering.