E-biznes – internetowe kampanie reklamowe

WSTiE > Oferta studiów > Studia podyplomowe > Studia podyplomowe doskonalające dla biznesu > E-biznes – internetowe kampanie reklamowe

Tryb studiów studia niestacjonarne, hybrydowo
Czas trwania 2 semestry – 160 godzin
Opłata wpisowa 300 zł
Czesne 2000 zł za semestr, z możliwością rozłożenia na raty

E-biznes - internetowe kampanie reklamowe - studia podyplomowe

Internet to najszybciej rozwijający się kanał marketingowy ze względu na wyniki, jakie osiągają kampanie internetowe oraz coraz doskonalsze techniki mierzalności ich skuteczności, a także szeroki wachlarz możliwości wykorzystania tego medium w działaniach marketingowych. Coraz więcej polskich managerów dostrzega zalety Internetu i wykorzystuje go do budowy właściwego, skutecznego media mix. Procesy budowania marki i sprzedaży za pośrednictwem Internetu mogą być skuteczniejsze, tańsze i efektywniejsze niż w mediach tradycyjnych. Standardowe mechanizmy marketingowe i tradycyjne nastawienie często nie sprawdzają się w kampaniach internetowych. Potrzebne jest właściwe przygotowanie i orientacja się w gąszczu nowych pojęć, mechanizmów i możliwości występujących na etapie publikacji w sieci. Działania w Internecie wymagają ciągłej analizy skuteczności reklamy, aktualizacji formy i treści przekazu.

Studia skierowane są do osób:

  • zawodowo związanych z planowaniem kampanii internetowych,
  • odpowiedzialnych za planowanie i dystrybucję budżetów marketingowych swoich marek,
  • pracujących w agencjach reklamowych, domach mediowych oraz ośrodkach badawczych i pragnących doskonalić swoje umiejętności z zakresu kampanii,
  • praktycznie zajmujących się budżetami marketingowymi firm,
  • zarządzających produktem i marką, odpowiedzialnych za rozwój marki i umacnianie jej pozycji poprzez komunikację.

Program

E-biznes - internetowe kampanie reklamowe - program studiów

Studiując kierunek E-biznes – internetowe kampanie reklamowe, będziesz uczęszczać na przedmioty takie jak:

  • Kreacja form internetowych,
  • Rozwój marki w Internecie,
  • Metodologia badań internetowych,
  • Strategia obecności w Internecie,
  • Marketing w wyszukiwarkach,
  • YouTube i Mobile – specyfika korzystania z narzędzi,
  • Marketing w Social Media, badanie reputacji marki: analiza semantyczna,
  • Efektywność działań w Internecie – ocena kampanii, stron WWW i Usability,
  • Reklama w Internecie a inne media,
  • Planowanie kampanii w Internecie,
  • Projekty kampanii i ich ewaluacja.

Część zajęć jest realizowana w systemie e-learningowym. 

Wymagane dokumenty:

1) dyplom ukończenia studiów wyższych
2)  potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej 

Dane do przelewu:

Nazwa odbiorcy: Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii, ul. Zamkowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka 
Nazwa banku: PKO BP S.A o. w Katowicach
Numer konta bankowego: 94102023130000360204318770

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci o studiach na WSTiE

+48 (33) 87 42 080
rekrutacja@wste.edu.pl

Znajdziesz nas na: