Social media – specjalista ds. mediów społecznościowych

WSTiE > Oferta studiów > Studia podyplomowe > Studia podyplomowe doskonalające dla biznesu > Social media – specjalista ds. mediów społecznościowych

Tryb studiów niestacjonarne, hybrydowo
Czas trwania 2 semestry – 160 godzin
Opłata wpisowa 300 zł
Czesne 1500 zł za semestr, z możliwością rozłożenia na raty

Social media - specjalista ds. mediów społecznościowych - studia podyplomowe

Media społecznościowe mają ogromny potencjał. Trudno dziś wyobrazić sobie życie bez Facebooka, Blipa, Naszej Klasy czy Twittera oraz wielu innych popularnych serwisów społecznościowych. Za ich pośrednictwem komunikujemy się, zdobywamy informacje, kontaktujemy się ze znajomymi. Umożliwiają one pozyskanie nowych klientów i użytkowników, zbudowanie marki osobistej i przyciągnięcie najatrakcyjniejszych pracodawców, pozyskanie darczyńców dla fundacji czy zyskanie poparcia społecznego lub politycznego.

Studia są skierowane do przedsiębiorców, pracowników organizacji pozarządowych, polityków i samorządowców, a także do ludzi pasjonujących się informacją i wymianą społeczną, pracujących w komunikacji, chcących związać się z marketingiem, PR lub reklamą. Adresatami studiów są absolwenci szukający pożytecznych i cenionych na rynku umiejętności, zwiększających ich konkurencyjność na rynku pracy.

Program

Social media - specjalista ds. mediów społecznościowych - program studiów

Studia podyplomowe Social media – specjalista ds. mediów społecznościowych odpowiadają na potrzeby rynku pracy. Podczas studiów będziesz uczęszczał na przedmioty takie jak:

  • Kulturowe podstawy społeczeństwa sieciowego,
  • Ewolucja Internetu,
  • Content design i użyteczność tekstów w mediach społecznościowych,
  • Sztuka pisania i prowadzenia bloga,
  • Marka w społecznościach. Budowanie strategii obecności w mediach społecznościowych,
  • Prowadzenie profilu organizacji w mediach społecznościowych,
  • Sytuacja kryzysowa w mediach społecznościowych,
  • Google analitics/ Google Adwords/ Facebook analitics. Wprowadzenie w narzędzia,
  • Facebook i jego możliwości,
  • Media społecznościowe dla przedsiębiorcy. Jak zwiększyć zasięg biznesu i pozyskać nowych klientów?,
  • Media społecznościowe dla trzeciego sektora. Jak pozyskiwać darczyńców?,
  • Media społecznościowe dla polityków i samorządowców. Jak wykorzystać ich siłę?,
  • Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych,
  • Video w mediach społecznościowych,
  • Twitter i Blip. Jak wykorzystać mikroblogi?

Część zajęć jest realizowana w systemie e-learningowym. 

Wymagane dokumenty:

1) dyplom ukończenia studiów wyższych
2)  potwierdzenie dokonania opłaty wpisowej 

Dane do przelewu:

Nazwa odbiorcy: Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii, ul. Zamkowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka 
Nazwa banku: PKO BP S.A o. w Katowicach
Numer konta bankowego: 94102023130000360204318770

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci o studiach na WSTiE

+48 (33) 87 42 080
rekrutacja@wste.edu.pl

Znajdziesz nas na: