Międzynarodowy biznes turystyczny

Turystyka to zjawisko globalne, wywierające niebagatelny wpływ na światową gospodarkę. Jej charakterystyczną cechą jest tworzenie i funkcjonowanie na styku międzynarodowych sieci i zależności biznesowych, które – wykorzystując globalne megatrendy – umożliwiają firmom produkcję, promocję i sprzedaż nowych produktów oraz rozwiązań.

międzynarodowy biznes turystyczny
  • – Chcesz poznać zasady funkcjonowaniu międzynarodowego rynku turystycznego?
  • – Zawsze chciałeś spróbować swoich sił w biznesie?
  • – Odkąd pamiętasz, pasjonował Cię świat?
  • – Połącz swoje pasje z karierą, studiując międzynarodowy biznes turystyczny!

studia turystyka

Międzynarodowy biznes turystyczny – DLACZEGO WARTO?

  • – Zdobędziesz wiedzę o organizacji turystyki międzynarodowej.
  • – Poznasz zasady zarządzania przedsiębiorstwem z branży turystycznej o zasięgu międzynarodowym.
  • – Nabędziesz umiejętność analizy rynków.
  • – Dowiesz się, jak klastry i sieci przedsiębiorstw wpływają na globalną gospodarkę.
  • – Zdobędziesz kompleksową wiedzę w zakresie organizacji zagranicznych wyjazdów turystycznych.

STUDIUJĄC W WSTIE:

  • – masz możliwość zdobycia nowych kontaktów branżowych;
  • – poznasz najlepszych specjalistów branży turystycznej;
  • – dowiesz się, jak skutecznie stosować wiedzę w praktyce;
  • – opanujesz umiejętności związane z kreowaniem i sprzedażą usług na różnych rynkach;
  • – nauczysz się wykorzystywać najnowsze rozwiązania technologiczne w celach biznesowych;
  • – opanujesz kluczowe umiejętności, niezbędne w pracy z klientem;
  • – poznasz mechanizmy i zależności pomiędzy różnymi gałęziami gospodarki turystycznej;
  • – dowiesz się, jak prowadzić badania marketingowe w usługach turystycznych;
  • – nauczysz się języków obcych, które umożliwią Ci funkcjonowanie na zagranicznych rynkach.

studia turystyka

Twoja kariera w branży:

  • – pracownik biura podróży,
  • – pracownik korporacyjny odpowiadające za podróże międzynarodowe,
  • – specjalista ds. międzynarodowego ruchu turystycznego,
  • – pracownik krajowych i międzynarodowych organizacji turystycznych,
  • – specjalista ds. nawiązywania międzynarodowych kontaktów biznesowych,
  • – organizator turystyki międzynarodowej,
  • – właściciel własnego przedsiębiorstwa turystycznego.

rekrutacja studia

Mogą Cię również zainteresować: