Budowanie marki w sieci – forma zdalna

Budowanie marki w sieci – forma zdalna

O SZKOLENIU:

Stwórz markę, wypromuj ją i osiągnij sukces!

Jeśli nie ma Cię w sieci – nie istniejesz. To oczywiście prawda, ale istotne jest także to, w jaki sposób tam funkcjonujesz. Wszystkie działania w Internecie budują markę jednostki lub firmy, przekładając się na jej reputację, a w konsekwencji także na sytuację rynkową. Nie zdawaj się więc na los i już dziś przejmij kontrolę nad tym procesem.

Dzięki temu szkoleniu, pod okiem doświadczonego social media managera oraz specjalisty e-PR dowiesz się:

  • – Czym jest marka biznesowa i marka osobista
  • – Jak stworzyć strategię promocji marki w sieci
  • – Jak skutecznie wybrać kanał promocji i jak ją prowadzić
  • – Jak budować dialog i relację z odbiorcami
  • – Jak tworzyć content na strony www oraz do social media

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego niektórym firmom w Internecie wiedzie się doskonale, podczas gdy innym mocno spadają zasięgi, podczas tego szkolenia poznasz odpowiedź. Co więcej, nauczysz się świadomie zarządzać procesami brandingowymi, by osiągnąć zamierzone cele.

Sprawdź szczegółowy program i dowiedz się, jak ta inwestycja może przełożyć się na Twój sukces zawodowy.

PROGRAM:

  1. Jaki kanał komunikacji wybrać dla swojej marki i dlaczego?
    1. Facebook – co należy wiedzieć na temat potentata rynku Social Media
    2. Twitter – do kogo jest skierowany i czy jest tam mój potencjalny klient
    3. Pokolenie Y w sieci – Instagram, Snapchat i Tik Tok głównymi kanałami komunikacji milenialsów
    4. YouTube i Vimeo – komunikowanie marki poprzez video content
    5. Usługi Google służące do komunikowania marki
  2. Poznawanie świata social media
    1. Bieżące trendy obowiązujące w mediach społecznościowych
    2. Media społecznościowe w Polsce – kto i jak ich używa?
    3. Media społecznościowe a media tradycyjne – kluczowe różnice
    4. „Social media – to takie proste!” – obalanie mitu
    5. Czy firma powinna bać się mediów społecznościowych
    6. Blogosfera i jej znaczenie w mediach społecznościowych
  3. Jak komunikować – czyli strategia w Social Media
    1. Jak to robią marki obecnie? – studia przypadków
    2. Gdzie jest teraz konkurencja i jak ją dogonić?
    3. Face to face w sieci, czyli jak się komunikować
    4. Czym się dzielić, a czego unikać – najczęściej popełniane błędy
    5. Jak realizować dobrą strategię w social media
    6. Skuteczne planowanie działań – harmonogram wpisów
  4. Facebook – analiza możliwości, jakie daje Fanpage
    1. Co daje strona na Facebooku?
    2. Legendarny „zasięg” – jak angażować i przyciągać uwagę
    3. Jak skutecznie zwiększyć liczbę fanów profilu – metody i techniki m.in. omówienie konkursu
    4. Analiza efektywności naszych działań – statystyki i narzędzia
    5. Narzędzia promocji Fanpage’a – wprowadzenie teoretyczne
  5. Inne kwestie kluczowe dla Twojej marki w sieci
    1. Kryzys na Facebooku – jak działać w sytuacjach kryzysowych
    2. Nie zapominaj o swoim domu w sieci – Twoja strona WWW
    3. Co to ten content i po co on jest?
    4. Jak tworzyć treści, by uzyskać zakładany efekt

KADRA:

Łukasz Pytko – ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej oraz mediów społecznościowych. Absolwent kierunków Public Relations oraz Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Jana Pawła II w Krakowie oraz Zarządzania organizacjami publicznymi i obywatelskimi na Uniwersytecie Jagiellońskim. Swój warsztat w dziedzinie PR, social media oraz dziennikarstwa zdobywał pracując m.in. dla TAURON Arena Kraków, Polska Technika Górnicza S.A. – Targi Katowice, Angel Poland Group, Hilton Garden Inn Kraków Airport, Wessling Poland, Gazeta Wyborcza. Posiada wieloletnie doświadczenie jako wykładowca i szkoleniowiec, które nabył współpracując z Wyższą Szkoła Turystyki i Ekologii oraz Forum Agentów organizacji Wiadomości Turystyczne. W swojej karierze skutecznie współtworzył i wdrażał liczne kampanie wizerunkowe marek oraz produktów.

REKRUTACJA I OPŁATY:
2000 zł

TERMIN SZKOLENIA:
luty 2021r.

CZAS TRWANIA:
8h

Szkolenia prowadzone są zarówno w trybie stacjonarnym (w bezpośrednim kontakcie z prowadzącym) jak i za pomocą technik kształcenia na odległość (online).

KONTAKT:
Lucyna Jurzak, tel: 33 8744605, 531 414 407, e-mail: szkola@wste.edu.pl

Zapisz się