Aktywna sprzedaż w branży usługowej

Aktywna sprzedaż w branży usługowej

O SZKOLENIU:

Sprzedawaj lepiej, skutecznej i zarabiaj więcej!

Do osiągnięcia tego celu potrzebny jest pakiet umiejętności, jednak pod okiem odpowiednich, doświadczonych ekspertów-praktyków każdy może go uzyskać.

Dzięki szkoleniu „Aktywna sprzedaż w branży usługowej” dowiesz się:

  • – jak zwiększyć efektywność zespołów sprzedażowych w branżach usługowych
  • – jak sprawić, by wyniki przełożyły się na zyski
  • – jak wygenerowane leady przekształcać w klientów

Dzięki intensywnemu kursowi, opracowanemu przez Marcina Ziobro -doświadczonego managera sprzedaży – zdobędziesz umiejętności:

  • – interpersonalne – umożliwiające nawiązanie i utrzymanie relacji z klientem
  • – techniczne – pozwalające swobodnie wykorzystywać narzędzia zapewniające efektywność wdrażanych rozwiązań

Kurs prowadzony jest w formie zdalnej, a jego program stworzony z myślą o bieżących potrzebach rynku. Dowiedz się więcej i już dziś sprawdź, jak zainwestować w swój sukces w branży.

PROGRAM:

  1. Cechy dobrego sprzedawcy.
    1. Sylwetka dobrego sprzedawcy.
    2. Motywacja a osiąganie wyników sprzedażowych.
    3. Miejsce sprzedawcy w zespole.
  2. Cele sprzedażowe.
    1. Wyznaczanie priorytetów sprzedaży.
    2. Procesy sprzedażowe.
    3. Badanie potrzeb i sytuacji klienta.
    4. Metody wyznaczania celów sprzedażowych.
  3. Prospecting.
    1. Czym jest prospecting?
    2. Korzyści płynące dla firmy z prospectingu.
    3. Określanie grupy docelowej.
    4. Znaczenie social mediów i nowoczesnych technologii w prospectingu.
    5. Plan działań prospectingowych.
  4. Umiejętna komunikacja i budowanie relacji.
    1. Komunikacja z klientem i zasady, które nią kierują.
    2. Metody komunikacyjne w sprzedaży.
    3. Dlaczego warto budować relacje z klientem?
    4. Jak zbudować relację z klientem?
    5. Jak rozwijać i naprawiać istniejące relacje z klientami? (case studies)
  5. Proces sprzedaży osobistej.
    1. Czym tak naprawdę jest sprzedaż osobista?
    2. Projektowanie procesu sprzedażowego w firmie.
    3. Narzędzia sprzedaży osobistej.

KADRA:

Marcin Ziobro – Absolwent kierunku Turystyka i Rekreacja na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Wykładowca WSTiE, od niemal 20 lat związany z branżą turystyczną i hotelarstwem (grupa Orbis/Accor, Novotel Kraków City West – kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej; dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Vienna International Hotels & Resorts: Andel’s Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow, regionalny dyrektor ds. sprzedaży). W latach 2015-2017 dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor generalny w Hilton Garden Inn Kraków Airport, autor programu działań CSR. W latach 2017-2019 dyrektor butikowego Pałacu Bonerowskiego***** w Krakowie. Od września 2019 Dyrektor Generalny dwóch dużych hoteli i centrum konferencyjnego w Krakowie – Best Western Premier i Best Western Express. Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji procesów dydaktycznych jako wykładowca m.in. na studiach podyplomowych Menedżer Hotelu realizowanych przez Wyższą Szkołę Turystyki i Ekologii.

REKRUTACJA I OPŁATY:
2000 zł

TERMIN SZKOLENIA:
luty 2021r.

CZAS TRWANIA:
8h

Szkolenia prowadzone są zarówno w trybie stacjonarnym (w bezpośrednim kontakcie z prowadzącym) jak i za pomocą technik kształcenia na odległość (online).

KONTAKT:
Lucyna Jurzak, tel: 338744605, 531 414407, e-mail:szkola@wste.edu.pl

Zapisz się