Sprzedaż i obsługa dopasowane do Klienta 4.0

Sprzedaż i obsługa dopasowane do Klienta 4.0

O SZKOLENIU:

Klient 4.0. – nowe wymagania, nowe szanse, nowe rozwiązania w hotelarstwie

Bardziej wymagający, poszukujący sprawdzonej oferty, oczekujący uwagi oraz natychmiastowego kontaktu. Klient 4.0. to prawdziwe wyzwanie dla hotelarzy, ale także ogromna szansa, ponieważ charakteryzuje się on dużą lojalnością i gotowością do stania się orędownikiem marki. Jak więc zdobyć serce Klienta 4.0.? Odpowiedź znajdziesz podczas tego szkolenia.

Praktyczny program, opracowany przez doświadczonego managera i eksperta w zakresie sprzedaży to precyzyjna odpowiedź na bieżące wyzwania segmentu obsługi klienta. W trakcie kursu dowiesz się:

  • – kim jest Klient 4.0. i dlaczego jest dla Ciebie ważny
  • – jak zbudować postawę prokliencką
  • – jak skutecznie sprzedawać, aby poszerzać portfolia klientów firmy
  • – jak budować z nimi trwałe relacje
  • – jak mierzyć poziom satysfakcji

W trakcie szkolenia poruszone będą ważne i praktyczne zagadnienia, które decydują obecnie o sukcesie lub porażce brandu na rynku. Duży nacisk położony zostanie m.in. na wdrożenie uczestników w bardzo ważny obecnie na rynku model sprzedaży poprzez doradztwo.

Klient 4.0. – nowe wymagania, nowe szanse, nowe rozwiązania w hotelarstwie

Bardziej wymagający, poszukujący sprawdzonej oferty, oczekujący uwagi oraz natychmiastowego kontaktu. Klient 4.0. to prawdziwe wyzwanie dla hotelarzy, ale także ogromna szansa, ponieważ charakteryzuje się on dużą lojalnością i gotowością do stania się orędownikiem marki. Jak więc zdobyć serce Klienta 4.0.? Odpowiedź znajdziesz podczas tego szkolenia.

Praktyczny program, opracowany przez doświadczonego managera i eksperta w zakresie sprzedaży to precyzyjna odpowiedź na bieżące wyzwania segmentu obsługi klienta. W trakcie kursu dowiesz się:

  • – kim jest Klient 4.0. i dlaczego jest dla Ciebie ważny
  • – jak zbudować postawę prokliencką
  • – jak skutecznie sprzedawać, aby poszerzać portfolia klientów firmy
  • – jak budować z nimi trwałe relacje
  • – jak mierzyć poziom satysfakcji

W trakcie szkolenia poruszone będą ważne i praktyczne zagadnienia, które decydują obecnie o sukcesie lub porażce brandu na rynku. Duży nacisk położony zostanie m.in. na wdrożenie uczestników w bardzo ważny obecnie na rynku model sprzedaży poprzez doradztwo. Zapoznaj się ze szczegółowym programem szkolenia i przekonaj się w jaki sposób ta inwestycja może pomóc Ci w karierze zawodowej.

PROGRAM:

  1. Charakterystyka Klienta 4.0
  1. Pokolenie Y, czyli milenialsi na rynku – czego oczekują od usługodawców?
  2. Charakterystyka oczekiwań klientów postCovid
  3. Kluczowe różnice pomiędzy pokoleniami klientów
  4. Trendy społeczne i technologiczne determinujące sprzedaż i dystrybucję
  1. Obowiązujące trendy społeczne i społeczeństwo sieciowe
  2. Nowoczesne technologie w sprzedaży i dystrybucji na przykładzie usługi hotelowej
  3. Wpływ bieżących trendów na zmiany w sprzedaży i dystrybucji
  4. Przeniesienie rynku usług i sprzedaży do sieci
  5. Wybrane trendy konsumenckie o znaczącym wpływie na decyzje zakupowe
  1. Styl życia klientów
  2. Wzrosty i spadki sprzedaży poszczególnych grup produktów
  3. Świadomość konsumenta
  4. Wzrost cyfryzacji i e-commerce
  5. Doświadczenie zakupowe
  6. Budowanie relacji z Klientem 4.0
  1. Dlaczego warto budować relacje z klientem?
  2. Narzędzia budowania relacji z klientem 4.0
  3. Jak naprawić relację z klientem?
  4. Zarządzanie klientem 4.0 – emocje, przekonania i wątpliwości klientów
  5. Narzędzia analizy satysfakcji klienta 4.0
  1. Badania jakościowe
  2. Badania ilościowe
  3. Skuteczna analiza wyników badań – Client Satisfaction Index oraz SERVQUAL
  4. Jak wyciągać wnioski z wyników analizy badań satysfakcji?
  5. Model sprzedaży przez doradztwo
  1. Na czym polega doradztwo w sprzedaży?
  2. Doradca klienta – pożądane cechy
  3. Jak skutecznie budować model sprzedaży przez doradztwo w swojej firmie?

KADRA:

mgr Marcin Ziobro – Absolwent kierunku Turystyka i Rekreacja w krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Wykładowca WSTiE, od niemal 20 lat związany z branżą turystyczną i hotelarstwem (grupa Orbis/Accor, Novotel Kraków City West – kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej; dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Vienna International Hotels & Resorts: Andel’s Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow, regionalny dyrektor ds. sprzedaży). W latach 2015-2017 dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor generalny w Hilton Garden Inn Kraków Airport, autor programu działań CSR. W latach 2017-2019 dyrektor butikowego Pałacu Bonerowskiego***** w Krakowie. Od września 2019 Dyrektor Generalny dwóch dużych hoteli i centrum konferencyjnego w Krakowie – Best Western Premier i Best Western Express.

Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji procesów dydaktycznych jako wykładowca m.in. na studiach podyplomowych Menedżer Hotelu realizowanych przez Wyższą Szkołę Turystyki i Ekologii.

REKRUTACJA I OPŁATY:
2000 zł

TERMIN SZKOLENIA:
luty 2021r.

CZAS TRWANIA:
8h

Szkolenia prowadzone są zarówno w trybie stacjonarnym (w bezpośrednim kontakcie z prowadzącym) jak i za pomocą technik kształcenia na odległość (online).

KONTAKT:
Lucyna Jurzak, tel: 338744605, 531 414407, e-mail:szkola@wste.edu.pl

Zapisz się