Hotel po kryzysie – działania kontrolno-naprawcze

Hotel po kryzysie – działania kontrolno-naprawcze

O SZKOLENIU:

Koronawirus zmienił rzeczywistość – zmień więc sposób działania!

Trudna sytuacja w branży turystycznej spowodowała liczne problemy dla hotelarzy, jednak przy odpowiednim podejściu można przekuć je w sukces biznesowy. Kluczem jest jednak umiejętne postępowanie, na które składać się muszą liczne umiejętności.

Dzięki temu szkoleniu, pod okiem doświadczonego managera i eksperta-praktyka branży hotelarskiej, dowiesz się:

  • – jak zwiększyć efektywność funkcjonowania hotelu po zniesieniu obostrzeń
  • – jak przygotować kadrę managerską do kierowania personelem w nowej rzeczywistości
  • – jak generować ruch i maksymalizować wyniki
  • – jak wdrożyć działania naprawcze w obszarze operacyjnym, kadrowym i kontrolingu zarządczym

Poza najbardziej aktualną wiedzą teoretyczną oraz propozycjami zastosowań i wdrożeń, poznasz także bardzo praktyczne narzędzia, które pozwolą Ci odpowiednio zarządzać i motywować zespół w okresie pokryzysowym.

Sprawdź szczegóły programu i przekonaj się, jak ta inwestycja może przełożyć się na Twój sukces zawodowy!

Sprawdź szczegóły programu i przekonaj się, jak ta inwestycja może przełożyć się na Twój sukces zawodowy!

PROGRAM:

  1. Obszar operacyjny:
    1. opracowanie i wdrożenie listy dobrych praktyk postCovid dla działów operacyjnych (służba pięter, gastronomia, recepcja)
    2. procedury operacyjne w każdym dziale
    3. raportowanie i obieg dokumentów
  2. Obszar kadrowy
    1. struktura organizacyjna hotelu i wdrożenie nowego zoptymalizowanego modelu
    2. modele kompetencyjne dla pracowników – oparcie o wartości firmy / opracowane czynniki sukcesu / modele oczekiwanego postępowania
    3. proces rekrutacji i indywidualne ścieżki rozwoju pracowników dostosowane do przyjętych modeli kompetencyjnych
    4. wielozadaniowość pracowników
    5. systemy motywacyjne dla pracowników bezpośredniej obsługi
  3. Obszar kontrolingu zarządczego
    1. metodologia zarządcza wg uznanych norm światowych / USALI
    2. comiesięczne monitorowanie głównych wskaźników efektywności przedsiębiorstwa hotelowego: Zysk Operacyjny Brutto (GOP); Łączny Przychód na Dostępny Pokój (TRevPAR); wskaźniki kosztu zakupionych towarów do ceny sprzedaży dania/napoju (FoodCost/BeverageCost)
    3. comiesięczny/cotygodniowy plan wydatków w podziale na departamenty – regularna analiza dotychczasowych kosztów departamentowych

KADRA:

mgr Marcin Ziobro – Absolwent kierunku Turystyka i Rekreacja na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Wykładowca WSTiE, od niemal 20 lat związany z branżą turystyczną i hotelarstwem (grupa Orbis/Accor, Novotel Kraków City West – kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej; dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Vienna International Hotels & Resorts: Andel’s Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow, regionalny dyrektor ds. sprzedaży). W latach 2015-2017 dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor generalny w Hilton Garden Inn Kraków Airport, autor programu działań CSR. W latach 2017-2019 dyrektor butikowego Pałacu Bonerowskiego***** w Krakowie. Od września 2019 Dyrektor Generalny dwóch dużych hoteli i centrum konferencyjnego w Krakowie – Best Western Premier i Best Western Express. Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji procesów dydaktycznych jako wykładowca m.in. na studiach podyplomowych Menedżer Hotelu realizowanych przez Wyższą Szkołę Turystyki i Ekologii.

REKRUTACJA I OPŁATY:
800 zł

TERMIN SZKOLENIA:
luty 2021r.

CZAS TRWANIA:
8h

Szkolenia prowadzone są zarówno w trybie stacjonarnym (w bezpośrednim kontakcie z prowadzącym) jak i za pomocą technik kształcenia na odległość (online).

KONTAKT:
Lucyna Jurzak, tel: 338744605, 531 414407, e-mail:szkola@wste.edu.pl

Zapisz się