Sales Management w obiektach hotelarskich

Sales Management w obiektach hotelarskich

O SZKOLENIU:

Naucz się sprzedawać – i sprzedaj tę wiedzę zespołowi

Jesteś managerem, który zarządza zespołem odpowiadającym za sprzedaż usług hotelowych? Chcesz zwiększyć efektywność pracy teamu, podnieść obroty i wygenerować trwałe zyski? To szkolenie to doskonałe kompendium wiedzy na temat tego jak sprzedawać – i jak nauczyć tego swoich podwładnych.

Z programu, przygotowanego przez eksperta-praktyka w tej dziedzinie, dowiesz się m.in.:

  • – jak realizować strategię firmy na poziomie operacyjnym
  • – jak planować sprzedaż usług hotelowych
  • – jak skutecznie budować i motywować zespoły, realizujące sprzedaż
  • – jak projektować biznes-mix dla hotelu
  • – jak przeprowadzić analizę SWOT w odniesieniu do konkurencji
  • – jak budować politykę cenową firmy

Poszczególne etapy zajęć, prowadzonych w formie praktycznych przykładów, zapewniają przekrojową wiedzę i kompleksowe przygotowanie dla każdego profesjonalisty, który na poważnie myśli o zarządzaniu sprzedażą w branży hotelarskiej.

Sprawdź szczegółowy program szkolenia i już dziś sprawdź, w jaki sposób ta inwestycja może pomóc Ci w rozwoju kariery.

PROGRAM:

  1. Określenie efektywnego biznes-mixu dla hotelu.
    1. Biznes-mix w sprzedaży pokoi i usług gastronomicznych.
    2. Jak zaprojektować biznes-mix?
    3. Od czego zależy efektywność biznes-mix?
  2. Analiza SWOT konkurencji.
    1. Matryca analizy SWOT.
    2. Skąd pozyskiwać dane o konkurencji?
    3. Jak skutecznie zrealizować analizę SWOT?
    4. Co możemy wnioskować z wyników zrealizowanej analizy?
  3. Narzędzia dystrybucji i narzędzia analityczne.
    1. Narzędzia dystrybucji.
    2. Praktyczne zastosowanie narzędzi dystrybucji.
    3. Narzędzia analityczne.
    4. Praktyczne zastosowanie narzędzi analitycznych i skuteczne wnioskowanie.
  4. Tworzenie polityki cenowej.
    1. Zasada 3C.
    2. Metody kształtowania skutecznych strategii cenowych.
    3. Jak projektować politykę cenową obiektu hotelarskiego?
  5. Budowanie zespołu sprzedażowego i wyznaczanie celów.
    1. Cechy dobrego sprzedawcy.
    2. Pozyskiwanie handlowców z rynku.
    3. Metody budowania i wspierania zespołu.
    4. Metody wyznaczania celów.

KADRA:

mgr Marcin Ziobro – Absolwent kierunku Turystyka i Rekreacja na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Wykładowca WSTiE, od niemal 20 lat związany z branżą turystyczną i hotelarstwem (grupa Orbis/Accor, Novotel Kraków City West – kierownik ds. sprzedaży korporacyjnej; dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Vienna International Hotels & Resorts: Andel’s Hotel Cracow i Chopin Hotel Cracow, regionalny dyrektor ds. sprzedaży). W latach 2015-2017 dyrektor sprzedaży i marketingu oraz dyrektor generalny w Hilton Garden Inn Kraków Airport, autor programu działań CSR. W latach 2017-2019 dyrektor butikowego Pałacu Bonerowskiego***** w Krakowie. Od września 2019 Dyrektor Generalny dwóch dużych hoteli i centrum konferencyjnego w Krakowie – Best Western Premier i Best Western Express. Niezależny trener biznesu, autor szkoleń w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i zrównoważonego rozwoju w hotelach. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji procesów dydaktycznych jako wykładowca m.in. na studiach podyplomowych Menedżer Hotelu realizowanych przez Wyższą Szkołę Turystyki i Ekologii.

REKRUTACJA I OPŁATY:
800 zł

TERMIN SZKOLENIA:
luty 2021 r.

CZAS TRWANIA:
8h

Szkolenia prowadzone są zarówno w trybie stacjonarnym (w bezpośrednim kontakcie z prowadzącym) jak i za pomocą technik kształcenia na odległość (online).

KONTAKT:
Lucyna Jurzak, tel: 338744605, 531 414407, e-mail:szkola@wste.edu.pl

Zapisz się