Pojawia się w broszurach, artykułach, materiałach reklamowych, w Internecie. Bawi, intryguje, edukuje, przekonuje, inspiruje. Treść – bo o niej mowa – to aktualnie klucz do przyciągnięcia uwagi klientów, zbudowania z nimi relacji, a finalnie doprowadzenia do dokonania zakupu. Jest to szczególnie istotne w branży turystycznej, gdzie konsument często podejmuje decyzje pod wpływem treści znalezionych w Internecie. Ich jakość i dopasowanie do preferencji odbiorcy okazują się więc czynnikiem, który często przesądza o atrakcyjności oferty i sprawia, że niektóre firmy sektora turystycznego osiągają imponujące wyniki, podczas gdy inne mają problem z utrzymaniem się na rynku.
Jest to szczególnie istotne w branży turystycznej, gdzie konsument często podejmuje decyzje pod wpływem treści znalezionych w Internecie.
Ich jakość i dopasowanie do preferencji odbiorcy okazują się więc czynnikiem, który często przesądza o atrakcyjności oferty i sprawia, że niektóre firmy sektora turystycznego osiągają imponujące wyniki, podczas gdy inne mają problem z utrzymaniem się na rynku.
Tworzenie treści – tekstu, grafik, contentu wideo – a także umiejętna analiza wskaźników ich skuteczności to obecnie ważna kompetencja każdego specjalisty z sektora turystyka i rekreacja. Strony internetowe, posty w mediach społecznościowych, artykuły prasowe, przewodniki, raporty, slogany reklamowe są niezbędne do zareklamowania i sprzedania usług turystycznych. Badania dowodzą, że klienta nie przyciąga już jednak dowolna, poprawna treść – oczekuje on inspiracji, opowieści i dostosowania narracji do własnych potrzeb oraz wartości.
Profesjonalnie tworzone treści stały się niezbędnym elementem współczesnej komunikacji marketingowej i wymagają zastosowania wielu technik: storytellingu, RTM, dostosowywania contentu do odpowiedniego kanału komunikacji, wykorzystywania lead magnetów, analizowania wskaźników skuteczności, targetowania, promocji treści. Content marketing jest więc czymś więcej niż pisaniem, fotografowaniem, czy tworzeniem wideo – jest strategicznym narzędziem w komunikacji marketingowej, które wymaga wiedzy oraz praktycznych kompetencji.
Pod okiem ekspertów-praktyków nauczysz się tworzyć wszelkie rodzaje treści, które mogą okazać się niezbędne w pracy w branży turystyka i rekreacja. Poznasz zasady branżowego copywritingu, techniki fotografii reklamowej oraz montażu klipów promocyjnych. Nauczysz się dobierać właściwe platformy społecznościowe do publikacji treści w branży turystycznej, generować zasięgi organiczne oraz budować zaangażowane relacje z odbiorcami. Poznasz formy płatnej promocji contentu, a także nauczysz się analizować wskaźniki skuteczności, dzięki czemu lepiej dostosujesz treści do preferencji własnych grup targetowych. Nauczysz się tworzyć strategie content marketingowe w sektorze turystyka i rekreacja, a także realizować kompleksowe kampanie.
Studia rozpoczną się od wprowadzenia teoretycznego, aby pomóc Ci zbudować silny fundament wiedzy. Następnie, pod okiem praktyków, nauczysz się realizować konkretne zadania oraz projekty:
Wszystkie zagadnienia będą omawiane kompleksowo oraz w odniesieniu do innych narzędzi: inbound marketingu, influencer marketingu, real-time marketingu, social media marketingu czy marketingu wirusowego. Dzięki temu będziesz w stanie tworzyć kompleksowe strategie, zwiększające skuteczność promocji i sprzedaży usług turystycznych.
Wszystkie przedmioty ze specjalności Content marketing w turystyce będą ściśle odnosiły się do realiów funkcjonowania i potrzeb branży turystycznej, dzięki czemu posiądziesz poszukiwaną przez pracodawców umiejętność tworzenia specjalistycznych treści dla konkretnego sektora. Będzie to możliwe dzięki współpracy z wykładowcami, będącymi ekspertami w obszarze turystyki, rekreacji, hotelarstwa, marketingu turystycznego, copywritingu w branży turystycznej, public relations.
We współczesnych czasach żaden hotel, biuro podróży, agencja eventowa czy ośrodki Spa & wellness nie są w stanie obejść się bez content marketingu. Konkurencja na rynku jest bardzo duża, dlatego specjaliści w tym obszarze są szczególnie poszukiwani. Po studiach Analityk i kreator contentu marketingowego w turystyce możesz znaleźć zatrudnienie w działach marketingu wszelkich obiektów turystycznych, a także założyć – i wypromować – swoją własną firmę turystyczną.
Rozpoczęcie | październik 2023 |
Czas trwania | 6 semestrów |
Tryb kształcenia | Stacjonarne, niestacjonarne, niestacjonarne-forma online/hybrydowa |
Opłata rejestracyjna | 85 PLN |
Wpisowe | 300 PLN |
Czesne | Elastyczne płatności -zdecyduj w ilu ratach będziesz opłacać czesne (1, 2 czy 10). Pozwoli Ci to efektywniej zarządzać swoim budżetem. |
Skontaktuj się z nami! | tel. +48 791 117 436 mail: rekrutacja@wste.edu.pl |
Rok nauki | Czesne | |
10 rat | I | 430 zł |
(10 x 430 zł) | ||
II | 470 zł | |
(10 x 470 zł) | ||
III | 470 zł | |
(10 x 470 zł) | ||
Rok nauki | Czesne | |
2 raty | I | 2 000 zł |
(2 x 2000 zł) | ||
II | 2 200 zł | |
(2 x 2200 zł) | ||
III | 2 200 zł | |
(2 x 2200 zł) | ||
Rok nauki | Czesne | |
1 rata | I | 4 000 zł |
(1 x 4000 zł) | ||
II | 4 400 zł | |
(1 x 4400 zł) | ||
III | 4 400 zł | |
(1 x 4400 zł) |
Rok nauki | Czesne | |
10 rat | I | 410 zł |
(10 x 410 zł) | ||
II | 430 zł | |
(10 x 430 zł) | ||
III | 450 zł | |
(10 x 450 zł) | ||
Rok nauki | Czesne | |
2 raty | I | 1 900 zł |
(2 x 1900 zł) | ||
II | 2 000 zł | |
(2 x 2000 zł) | ||
III | 2 100 zł | |
(2 x 2100 zł) | ||
Rok nauki | Czesne | |
1 rata | I | 3 800 zł |
(1 x 3800 zł) | ||
II | 4 000 zł | |
(1 x 4000 zł) | ||
III | 4 200 zł | |
(1 x 4200 zł) |
Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii, ul. Zamkowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka
Nazwa banku: PKO BP S.A o. w Katowicach
KOD BIC (SWIFT): BPKOPLPW
Numer konta bankowego: PL94102023130000360204318770
Uprzejmie prosimy o wprowadzenie w tytule przelewu imienia i nazwiska z adnotacją opłata za wpisowe/ opłata rekrutacyjna / czesne
ul. Zamkowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka
+48 33 874 20 80, +48 33 874 54 25
szkola@wste.edu.pl