Digital marketing i zarządzanie sprzedażą

WSTiE > Oferta studiów > I stopnia > Zarządzanie > Digital marketing i zarządzanie sprzedażą

Rozpoczęcie rekrutacji1 maja 2023
Czas trwania6 semestrów
Tryb kształceniaStacjonarne, niestacjonarne, niestacjonarne online/hybrydowo

Digital marketing i zarządzanie sprzedażą - studia licencjackie

Marketing cyfrowy zajmuje w coraz większej miejsce tradycyjnego. Zmiany modelu życia i komunikacji stały się faktem a trwająca rewolucja cyfrowa codziennościom. Przestrzeń Internetu stała się naturalnym środowiskiem rozwoju nowoczesnych rozwiązań reklamowych oraz analitycznych dając współczesnym firmom niemal nieskończone możliwości docierania do nowych grup odbiorców.

Jeśli czujesz nowy, cyfrowy świat. Pasjonuje Cię prowadzenie negocjacji a kreatywność to Twoje drugie imię. Znalazłeś się we właściwym miejscu – eksperci WSTiE poprowadzą Cię poprzez nowy cyfrowy świat biznesu.

Digital marketing i zarządzanie sprzedażą – dlaczego warto?

Studia na specjalności digital marketing i zarządzanie sprzedażą zapewniają studentom dostęp do interdyscyplinarnej wiedzy pozwalającej im rozwinąć umiejętności i kompetencje odpowiadające potrzebom współczesnej gospodarki cyfrowej. W trakcie kształcenia eksperci-praktycy WSTiE wdrażają uczestników zajęć w obowiązujące trendy i omawiając realna sytuacje biznesowe/biznesowe case studies/biznesowe studia przypadku wprowadzają studentów w tajniki/zagadnienia kształtujące sukces nowoczesnej firmy.

Program

Digital marketing i zarządzanie sprzedażą – program studiów

Pod okiem naszych specjalistów już od początku studiów zaczniesz budować silne fundamenty wiedzy niezbędnej w pracy w cyfrowym świecie. Program obejmuje m.in.:

  • wprowadzenie do digital marketingu,
  • znaczenie social media w marketingu cyfrowym, 
  • strategie i techniki sprzedaży,
  • zarządzanie sprzedażą i zespołami handlowców,
  • automatyzację marketingu,
  • wykorzystywanie i analitykę skuteczności najpopularniejszych platform reklamy cyfrowej m.in. Google oraz META,
  • e-commerce.

To nie wszystko. Innowacyjny program studiów na kierunku Zarządzanie opracowany przez WSTiE przygotuje Cię też do:

  • uruchomienia własnego start-up’u,
  • tworzenia skutecznych business planów,
  • tworzenia własnego brandu.

Dzięki ścisłej współpracy pomiędzy Wydziałem Nauk Społecznych oraz Akademii Biznesu WSTiE będziesz miał szansę skonsultować swoje pomysły i dalej je rozwijać pod okiem praktyków biznesu.

Digital marketing i zarządzanie sprzedażą - czego się nauczysz?

Studia Digital marketing i zarządzanie sprzedażą pozwalają nauczyć się:

  • Mechaniki i wykorzystywania narzędzi marketingu cyfrowego,
  • Analizować i wykorzystywać dane dotyczące ruchu w sieci Internet,
  • Wykorzystywać nowoczesne formy sprzedaży w tym E-commerce,
  • Oddziaływać na klienta w oparciu o sprawdzone rozwiązania,
  • Tworzyć strategie marketingu i sprzedaży cyfrowej,
  • Kierować zespołami handlowców.

Studia Digital marketing i zarządzanie sprzedażą to szeroki wachlarz niezbędnych umiejętności, gwarantujących ciekawą pracę i szerokie perspektywy rozwoju osobistego i zawodowego. Nawet jeśli Twoja kariera zawodowa potoczy się w zupełnie innym kierunku, zdobyte umiejętności sprawią, że staniesz się osobą przedsiębiorczą, sprawnie poruszającym się w świecie technologii cyfrowych.

Digital marketing i zarządzanie sprzedażą studia – dodatkowe korzyści dla studentów WSTiE

Digital marketing i zarządzanie sprzedażą: studia to autorski program WSTiE, stworzony w 100% w oparciu o aktualne potrzeby rynku. Nacisk położony został na poszukiwane kompetencje, takie jak:

  • ocena i interpretacja zjawisk związanych z funkcjonowaniem produktów/usług w środowisku cyfrowym,
  • negocjacje,
  • kompetencje cyfrowe,
  • problem solving,
  • myślenie krytyczne,
  • budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w środowisku cyfrowym.

Studia zarządzanie przedsiębiorstwem prowadzone są w WSTiE skupiają się na zajęciach warsztatowych oraz realnych case’ach. Wiedza, którą zdobędziesz podczas zajęć będzie weryfikowana na bieżąco przez praktyków przygotowując Cię do sprawdzianu umiejętności w podczas obowiązkowych praktyk zawodowych będących wstępem do kariery zawodowej.

Digital marketing i zarządzanie sprzedażą - perspektywy zawodowe

Specjaliści w dziedzinie digital marketing i zarządzania sprzedażą stają się coraz część kluczowymi pracownikami w wielu firmach. Po ukończeniu stadiów możesz rozwinąć swoją karierę między innymi jako:

  • specjalista w dziale rozwoju produktu,
  • menedżer ds. digital marketingu,
  • menedżer ds. marketingu,
  • specjalista ds. reklamy online,
  • freelancer,
  • specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta.

Opłaty

Ile kosztują studia na specjalności Digital marketing i zarządzanie sprzedażą?

Elastyczne płatności – zdecyduj w ilu ratach będziesz opłacać czesne (1, 2 czy 10). Pozwoli Ci to efektywniej zarządzać swoim budżetem.

Cennik studia I stopnia stacjonarne

 I rokII rokIII rok
Płatność za rok4 000 zł4 400 zł4 400 zł
Płatność za rok w 2 ratach2 x 2 000 zł2 x 2 200 zł2 x 2 200 zł
Płatność za rok w 10 ratach10 x 440 zł10 x 470 zł10 x 470 zł
Opłata rekrutacyjna85 zł
Wpisowe300 zł

Cennik studia I stopnia niestacjonarne

 I rokII rokIII rok
Płatność za rok3 800 zł4 000 zł4 200 zł
Płatność za rok w 2 ratach2 x 1 900 zł2 x 2 000 zł2 x 2 100 zł
Płatność za rok w 10 ratach10 x 410 zł10 x 430 zł10 x 450 zł
Opłata rekrutacyjna85 zł
Wpisowe300 zł

Dane do przelewu:

Nazwa odbiorcy: Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii, ul. Zamkowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka 
Nazwa banku: PKO BP S.A o. w Katowicach
KOD BIC (SWIFT): BPKOPLPW
Numer konta bankowego: PL94102023130000360204318770
Uprzejmie prosimy o wprowadzenie w tytule przelewu imienia i nazwiska z adnotacją opłata za wpisowe/ opłata rekrutacyjna / czesne

Inne specjalności na kierunku Zarządzanie

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci o studiach na WSTiE

+48 (33) 87 42 080
rekrutacja@wste.edu.pl

Znajdziesz nas na: