Menedżer eventów

Tryb studiów studia niestacjonarne, hybrydowo
Czas trwania 2 semestry – 180 godzin 
Opłata wpisowa: 300 zł
Czesne:  3500 zł za semestr, z możliwością rozłożenia na raty

 

Event manager - studia podyplomowe w Krakowie

EVENT MANAGER to dwusemestralne studia podyplomowe w Krakowie, stworzone przez ekspertów-praktyków, od lat zajmujących się organizacją, promocją oraz sprzedażą eventów. Innowacyjna formuła, małe grupy oraz w pełni praktyczny program to nie tylko gwarancja olbrzymiej porcji wiedzy, ale także szansa na inspirujący networking, który zaowocuje wspólnymi projektami oraz rozwojem kariery w branży.
Program studiów dostosowano do nowych realiów związanych z COVID-19, uwzględniając światowe trendy, w tym technologię i bezpieczeństwo.

Patronat honorowy

Co wyróżnia studia podyplomowe Event menedżer?

  • Autorskie programy,
  • Atrakcyjna formuła dostosowana do obecnych realiów,
  • Wielowątkowe spojrzenie na tematykę, która w całości pozwala zdobyć obszerną wiedzę,
  • Zbiór praktycznych informacji i materiałów,
  • Know-how i doświadczenie z międzynarodowych organizacji,
  • Inspiracje pod kątem budowania i wzmacniania kompetencji, których znaczenie w „nowej normalności” może się okazać kluczowe,
  • Ukierunkowanie na rynkowe znaczenie ekosystemów edukacyjnych opartych na współpracy i łączeniu nieoczywistych kompetencji.

Event manager to zaufany doradca klienta, który stworzy i zrealizuje oryginalny scenariusz wydarzenia oraz przygotuje wyjątkową kreację z zachowaniem bezpieczeństwa, uwzględniając możliwe ryzyka. W trakcie studiów słuchacze otrzymają od swoich mentorów pakiet umiejętności i inspiracji, pozwalających na realizację najbardziej ambitnych projektów w branży MICE.

Anna Jędrocha,Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, współautorka programu studiów

Do kogo kierowane są studia?

Studia podyplomowe na kierunku Menedżer eventów kierowane są w szczególności do:

  • przedstawicieli kadr zatrudnionych w branży MICE,
  • zainteresowanych poszerzeniem kwalifikacji i aktualizacją wiedzy oraz dalszym rozwojem kompetencji zawodowych,
  • osób zainteresowanych uzyskaniem nowych kwalifikacji niezbędnych do podjęcia pracy w branży eventowej,
  • wszystkich tych, którzy planują uruchomić własną działalność gospodarczą w przemyśle spotkań.

Program

2 semestry, 198 godzin, 18 kluczowych kursów:

  • wprowadzenie do sektora przemysłu spotkań,
  • csr w przemyśle spotkań,
  • komunikacja marketingowa i media społecznościowe,
  • protokół dyplomatyczny i pr,
  • zarządzanie projektami eventowymi,
  • prawo w organizacji spotkań,
  • catering eventowy,
  • organizacja targów,
  • organizacja kongresów,
  • projektowanie i planowanie wydarzenia sportowego,
  • podróże motywacyjne (incentive travel),
  • wydarzenia kulturalne i festiwale,
  • technologie w organizacji wydarzeń,
  • przywództwo i zarządzanie zespołem,
  • zarządzanie ryzykiem,
  • technika sceniczna i konferencyjna,
  • koncepcja kreatywna wydarzenia,
  • wizyty studyjne.

Kadra prowadzących 

Poznaj kadrę na kierunku Menadżer eventów

Magdalena Sroka

Menedżerka kultury, znawczyni problematyki związanej z kulturą i sztuką, producentka i koordynatorka międzynarodowych projektów. W latach 2008–2010 była dyrektorką Krakowskiego Biura Festiwalowego, następnie w latach 2010–2015 wiceprezydentem Krakowa ds. kultury i promocji a w latach 2015–2017 dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Współtworzyła pierwszą strategię promocji Krakowa na lata 2003–2007.Twórczyni Krakowskiej Komisji Filmowej i Regionalnego Funduszu Filmowego w Krakowie oraz ekspertka Kongresu Kultury Polskiej.

Dagmara Plata-Alf

Dyrektor zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group oraz wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich. Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire.

dr Krzysztof Celuch

Prezes Celuch Consulting, międzynarodowy ekspert z zakresu przemysłu spotkań, event marketingu. Posiada międzynarodowe uprawnienia trenerskie w zakresie certyfikacji: MPI Global Training, Sustainability in Tourism, Certificate Incentive Specialist, Event Canvas. Realizował liczne projekty badawcze, w tym pierwszego w Polsce raportu „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę” (Poland Meetings Impact). Pracę akademicką prowadzi w USA, Chinach i Polsce w takich uczelniach jak San Diego State University, Skema Business School,Grupa Uczelni Vistula, Uniwersytet Warszawski i Uniwersytet w Toruniu. Był kierownikiem Poland Convention Bureau przy Polskiej Organizacji Turystycznej.

Dane do przelewu:

Nazwa odbiorcy: Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii, ul. Zamkowa 1, 34-200 Sucha Beskidzka 
Nazwa banku: PKO BP S.A o. w Katowicach
Numer konta bankowego: 94102023130000360204318770
Uprzejmie prosimy o wprowadzenie w tytule przelewu imienia i nazwiska z adnotacją opłata za wpisowe/ czesne

Inne kierunki menedżerskich studiów podyplomowych

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci o studiach na WSTiE

+48 (33) 87 42 080
rekrutacja@wste.edu.pl

Znajdziesz nas na: