Sprzedaż i obsługa dopasowane do klienta 4.0

WSTiE > Oferta studiów > Kursy i szkolenia > Sprzedaż i obsługa dopasowane do klienta 4.0

Rozpoczęcie rekrutacji Ciągły nabór
Czas trwania 8 godzin
Tryb kształcenia Stacjonarne lub online
Koszt 2 000 zł

Sprzedaż i obsługa dopasowane do klienta 4.0 - kurs

Klient 4.0. – nowe wymagania, nowe szanse, nowe rozwiązania w hotelarstwie

Bardziej wymagający, poszukujący sprawdzonej oferty, oczekujący uwagi oraz natychmiastowego kontaktu. Klient 4.0. to prawdziwe wyzwanie dla hotelarzy, ale także ogromna szansa, ponieważ charakteryzuje się on dużą lojalnością i gotowością do stania się orędownikiem marki. Jak więc zdobyć serce Klienta 4.0.? Odpowiedź znajdziesz podczas tego szkolenia.

Praktyczny program, opracowany przez doświadczonego managera i eksperta w zakresie sprzedaży to precyzyjna odpowiedź na bieżące wyzwania segmentu obsługi klienta. W trakcie kursu dowiesz się:

  • kim jest Klient 4.0. i dlaczego jest dla Ciebie ważny
  • jak zbudować postawę prokliencką
  • jak skutecznie sprzedawać, aby poszerzać portfolia klientów firmy
  • jak budować z nimi trwałe relacje
  • jak mierzyć poziom satysfakcji

W trakcie szkolenia poruszone będą ważne i praktyczne zagadnienia, które decydują obecnie o sukcesie lub porażce brandu na rynku. Duży nacisk położony zostanie m.in. na wdrożenie uczestników w bardzo ważny obecnie na rynku model sprzedaży poprzez doradztwo. Zapoznaj się ze szczegółowym programem szkolenia i przekonaj się w jaki sposób ta inwestycja może pomóc Ci w karierze zawodowej.

Program

Program kursu sprzedaż i obsługa dopasowane do klienta 4.0

  • Nowoczesne technologie w sprzedaży i dystrybucji na przykładzie usługi hotelowej
  • Świadomość konsumenta
  • Wzrost cyfryzacji i e-commerce
  • Doświadczenie zakupowe
  • Budowanie relacji z Klientem 4.0Dlaczego warto budować relacje z klientem?
  • Narzędzia budowania relacji z klientem 4.0
  • Jak naprawić relację z klientem?
  • Zarządzanie klientem 4.0 – emocje, przekonania i wątpliwości klientów
  • Narzędzia analizy satysfakcji klienta 4.0Badania jakościowe
  • Badania ilościowe
  • Skuteczna analiza wyników badań – Client Satisfaction Index oraz SERVQUAL
  • Jak wyciągać wnioski z wyników analizy badań satysfakcji?
  • Model sprzedaży przez doradztwo
  • Na czym polega doradztwo w sprzedaży?
  • Doradca klienta – pożądane cechy
  • Jak skutecznie budować model sprzedaży przez doradztwo w swojej firmie?

Kadra

Prowadzący szkolenie

Mariusz Mażewski – trener i konsultant z ponad 15-letnim doświadczeniem, wykładowca Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii. Absolwent kierunku psychologia o specjalizacji psychologia menedżerska (pracy) oraz zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Bogate doświadczenie w obszarze szkoleniowym zdobywał, współpracując z firmami szkoleniowo-consultingowymi, takimi jak: Training Partners, BrainstormGroup, Training Projects, Manpower, NewKey, Lauren Peso. Głównymi obszarami prowadzonych szkoleń są: efektywność osobista, handel i sprzedaż, zarządzanie oraz specjalistyczne szkolenia dla działów HR. W portfolio zadowolonych klientów posiada szkolenia i projekty zrealizowane dla takich podmiotów, jak m.in: Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych S.A., Basell Orlen, BZ WBK, Cash Flow S.A., Emailia Olkusz, Lotos, ING Bank Sląski, Uniwersytet Jagielloński, Valeo Poland czy Grupa Azoty.

W swojej pracy przeprowadził ponad 100 projektów doradczych, konsultingowych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi dla firm o kapitale polskim, zagranicznym, a także firm o zasięgu międzynarodowym. W większości realizowanych działań doradczych pełnił rolę osoby zarządzającej projektem oraz eksperta merytorycznego.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, opowiemy Ci o studiach na WSTiE

+48 (33) 87 42 080
rekrutacja@wste.edu.pl

Znajdziesz nas na: